HP OfficeJet J6400 J6410

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet J6400 J6410 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

JohanWittenboer 23-03-2013
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Prima apparaat zeker met de nieuwste software, Schanier is een zwak onderdeel,. bij mij alletwee niet meer ok

Wned 19-11-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Updaten mensen, dan zijn alle problemen opgelost. Voorheen ook verbinding problemen gehad, in die zin, alles werkte prima alleen voor ik iets met afbeeldingen wilde openen moest de pc eerst ff via de printer communiseren, alsof hij toestemming moest geven. Na de updat werkt alles beter dan voorheen, 100% dus.

Rinusmic 22-10-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Verbaasd lees ik deze reacties. Heb zelf twee PC's een met Microsoft Windows XP en een met Microsoft Windows Vista Home Premium (64-bit), daarnaast nog twee laptops een met Microsoft Windows Vista Home Premium (32-bit) en een met Microsoft Windows Vista Home Premium (64-bit).Alles werkt naar behoren en volle tevredenheid. Zou geen andere oplossing willen. Alles draadloos en niet een via USB. De router die ik heb staan is een Netgear WNR2000.

Jimfx 01-10-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Na mijn eerdere negatieve reactie (maart-2009) ben ik weer toe aan een nieuwe reactie, want...Ik heb inmiddels een andere compu met Vista. Hoopvol ging ik de printer opnieuw installeren met nieuwe driversoftware op HP website. En wat denkt u? wederom ellende! Niet te geloven. Ik krijg iedere keer de vista foutmelding dat 'hostproces' niet meer werkt. Gelukkig kon Vista na een tijdje bepalen, wie de schuldige was....HP stuurprogramma's. (Dit in tegenstelling tot XP, daarmee duurde het weken totdat ik erachter kwam dat HP mijn systeem verziekte). HP: Bedankt dat jullie wederom mijn systeem verzieken. Mijn tip: koop nooit HP producten, ze kunnen hun software niet integreren met windows.

Anouk.en.Erik 13-09-2013

Mijn oude laptop 64 bits met vista werkte niet met deze printer. Windws 7 erop, weer geen prints. Nu een nieuwe laptop, weer 64 bits maar windows 8 en weer geen rints. Onze 32bits aptop met xp werkt wel. Wat een waardelois apparaat.

sytse 14-07-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

deze printer is 1 bak ellende.
Draadloos (daar hebben we hem voor gekocht) werkt echt totaal niet.
fax en copy doet het wel goed.

Advies: niet kopen

Annet 16-06-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Uren aan de telefoon gezeten met Ron van de HP helpdesk. Hij heeft eindeloos geduldig vanalles geprobeerd, maar tevergeefs. De drivers lieten zich niet eens meer opnieuw installeren op mijn computer. Microsoft of HP? Het zal wel een raadsel blijven. In elk geval lusten Vista en de J6410 elkaar niet. Heb nu een Epson, die het tot nu toe goed doet, ook in combinatie met Vista. Tip voor HP: geef nou gewoon toe dat in elk geval de J6410 en Vista een ongelukkige combinatie vormen, en verkoop die printer niet als compatibel met Vista. Dat bespaart een hoop frustratie bij de klant. Ik vertrouw HP niet meer, en zal er na 15 jaar merkentrouw, ook niet gauw meer een kopen.

a.houtepen 15-06-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Prima apparaat. Over het inktgebruik kan ik nog niets zeggen, maar vooralsnog werkt hij prima! Even software installeren, half uurtje en gaan. Hij staat op zolder waar de wifi dekking niet optimaal is, maar hij print en scant werkelijk goed en snel. Ook kopieren doet hij prima. Ik heb hem er voornamelijk bijgenomen voor een enkel printje en voor de fax functie, voor mijn hoofdafdruktaken (veel printjes) heb ik een KM 2400W kleurenlaser staan. Echter, vanwege wifi verbinding en energiezuinigheid is deze printer ideaal voor losse printjes, scans, kopieën en faxen. Ik heb hem nu een week in huis en hij bevalt echt goed!

Zeedijk 12-06-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Als bedrade printer prima, draadloos WAARDELOOS!!!!!

En daar had ik de officejet voor gekocht. Jammer maar helaas.

De helpdesk is vriendelijk, maar het probleem verhelpen doen ze niet. Terugkijkend op hun hulp kan ik alleen maar concluderen dat het tijdverspilling was.

Echt teleurgesteld.

pagode 15-05-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Ik zie iedereen klagen over de software. Daar had ik ook last van, zowel onder XP als onder Vista. er is echter sinds kort nieuwe software te vinden op de site van HP. Zoeken op type en dan kom je het vanzelf tegen. Die geïnstalleerd en daarna helemaal geen problemen meer. Waar het eerst soms wel een half uur duurde voor de HP Digital Imaging Monitor draaide, is het nu klaar als de rest van de PC ook is opgestart.

TB1974 10-05-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

De printer is op zich prima, maar de draadloze verbinding via wifi valt zo vaak weg, dat de printer niet goed bevalt. Juist hierom heb ik dit model gekocht, om via een draadloze verbinding te kunnen printen. NB, de printer staat op een plek met uitstekende wifi dekking in het huis.

De software loopt daarnaast vaak vast, en lijkt de hele pc wel ermee onderuit te halen.

Prima afdrukkwaliteit en alle functies in 1 apparaat, maar valt in de praktijk door de slechte software en wifi erg tegen, geen aanrader dus.

jimfx 23-03-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Dit product is op zich prima, het wordt alleen verziekt door 1 ding: de bijgeleverde software. De applicatieonderdelen die worden geïnstalleerd zijn zooo zwaar dat er zeker wel een half uur nodig is voor de installatie. Daarna begint de ellende: je (WINXP) systeem is aardig verziekt: bij het openen van (hyper)links of bestanden blijft de computer regelmatig 'hangen' en moet je maar wachten wanneer die weer op gang komt. Ook bij het afsluiten van de PC moet je voordurend handmatig hp-processen afsluiten. Ik heb de software op 2 PC's geinstalleerd en op beide PC's ontstonden dezelfde problemen. Ik heb met 3 HP-medewerkers via chat het probleem proberen op te lossen, zonder resultaat. Ik heb alles ge-de-installeerd en nu draait mn PC weer prima.

Annert 03-03-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Ben helemaal niet blij met dit apparaat. Verbruikt enorm veel inkt vergeleken met mijn vorige HP all-in-ones. En draadloos printen, als dat überhaupt al lukt, leidt tot het wegvallen van paginanummers onderaan, zo niet ook de laatste regel van de documentpagina's. Volgens HP is dat een bekend probleem, veroorzaakt door Vista. Ze kunnen me alleen niet uitleggen hoe zij het apparaat dan hebben kunnen aanprijzen als met Vista compatibel! Zou aan Microsoft liggen! Voor mij is het voorlopig mijn laatste HP. Als hij het echt begeeft neem ik een Canon denk ik.

HPuser 14-10-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

heb lang naar zo een printer uitgekeken.
Los van het printen, kopiëren en scanen wat super snel gaat, wil ik meer vertellen over easywifi en faxen.
Installatie van de HP software ging vlekkeloos, niets daarop aan te merken.
Voor de HP draadloze installatie hebt je de HP starter- cd weer nodig. Mijn netwerk dat met 3 pc via bedrading met internet verbonden is, ik heb twee laptops dat met internet via draadloze linksys router verbonden is, de HP Officejet draadloos netwerk zonder problemen op het linksys (netwerk) router aangemeld. Geen gedoe meer met kabels. Draadloos printen via beide laptops gaat uitstekend.
Zoals bekend kan men met de HP J6410 ook faxen, dit heb ik echter geprobeerd, mijn telefoonkabel ( hebt ADSL internet van Alice Comfort) aangesloten op de uitgang 1-Line aan de achterkant van het HP printer, en de andere telefoonkabel vanuit de ADSL- modem in de tweede aansluiting met de tekst 2-EXT aan de achterkant van de HP printer. En u raad het al, ik kan met mijn vaste telefoonlijn nu faxen en gefaxt worden, dus mijn vaste tel. is tevens fax nummer. Dit is terecht een thuis/kantoor printer, wat een bediening gemak.
De HP J6410 kan ik iedereen aanraden.

Peter en Trudy 23-09-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Wij zijn in bezit van een I Mac van Apple.
Het draadloos installeren van de J6410 verliep niet echt makkelijk, maar uiteindelijk is het gelukt.
Wat ons zeer verbaasde is dat in meerdere winkels verteld is dat alleen het kopieren draadloos kan en voor het scannen een usb kabel nodig blijft. DIT IS NIET WAAR !!
Ook het scannen gaat perfect draadloos.

mon2 14-09-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet J6400 J6410

Heb deze ca. een week. Ben er erg tevreden mee. Met name het draadloos printen en scannen is erg handig (en doet het goed). Veel mogelijkheden, compact en mooi design. Goede kwaliteit, goede prijs / kwaliteit verhouding (zeker door 50 euro retour actie) van HP.