Epson Stylus SX400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus SX400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

BartVM 29-07-2009
Geschreven voor: Epson Stylus SX400

Beetje middelmatige printer, hij is goedkoop, en handig in gebruik, snel even een kopietje maken, foto afprinten van geheugenkaart, het werkt allemaal zoals het hoort, maar daar blijft het dan ook bij.

De kwaliteit van fotoafdrukken is enkel goed als hij op hoogste kwaliteit staat, en dan vallen ze naar mijn mening nog steeds wat donker uit. Mijn 5 jaar oude Canon doet het beter.
Het inktverbruik is helemaal een ramp, kleureninkt vliegt erdoor als je wat foto's print, en de zwarte inkt vooral als je kopiën maakt.

De kwaliteit van de scanner is goed, maar de meegeleverde software deugt niet, deze staat op automatische hekenningsmodus en vaak gebeurd het dat hij zwart-wit documenten als kleurendocument ziet en omgekeerd, en er stukken van het document gewoon wegvallen. Ook is vlot werken als je pakweg een hele cursus in te scannen hebt er met die software niet bij.

Al met al krijg je waar je voor betaald hebt, maar hij is niet aan te raden als je hem vaak nodig hebt, dan kost dat ding je een fortuin aan inkt en redelijk wat ergernis.