Canon Pixma MP-240

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Pixma MP-240 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Dwid 10-06-2010
Geschreven voor: Canon Pixma MP-240

Ruim een half jaar in bezit, kwaliteit is aardig en een stapeltje printen gaat ook wel. Maar als je toevallig een keer een paar losse papieren moet printen, dan is hij echt megatraag. Dan loop die te rollen en te denken en lawaai te maken om vervolgens na een kleine minuut er eindelijk eens een printje uit te gooien. Opstarten is ook traag !
Al met al is het geen topper, maar bevalt hij verder wel goed...

jopa10824 05-11-2009
Geschreven voor: Canon Pixma MP-240

Na ervaring met een voorganger MP110 leek me dit een goede printer opvolger. Deed ook braaf zijn best tot hij het begaf papier in te nemen. Nu met geen mogelijkheid aan het printen te krijgen.

Soraaayaaa 13-05-2009
Geschreven voor: Canon Pixma MP-240

Dit is echt een goede printer! Hij kan scannen en printen en daar gaat het mij om. Ook hebben we naar de prijs gekeken. En, het is erg goedkoop! De printer scant en print goed. Voor mooie foto's gooi je er foto glossy papier in en afdrukken maar! Prachtig resultaat! De meegeleverde software is makkelijk te installeren en ook makkelijk in gebruik. Verder is de printer ook niet moeilijk. Kortom, een echte aanrader!