Konica Minolta magicolor 4695 MF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Konica Minolta magicolor 4695 MF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

jgriffioen 20-10-2009

We hebben deze printer ongeveer 3 maanden geleden aangeschaft voor ons kantoor. Het begon veelbelovend, maar al snel kwamen de problemen.
De print kwaliteit is matig en nog belangrijker, de ondersteuning voor apple computers is dramatisch.
Nu2,5 maand na de introductie is er nog geen driver beschikbaar voor snow leopard en de verwachting is dat dit niet voor januari opgelost is, wat de printer volstrekt waardeloos maakt.
Dat belooft wat voor de upgrades die komen gaan.

R.J. Kranen 20-07-2009

Ik zocht een goede vervanging van mijn apparatenpark zoals flatbedscanner met duplex ADF, kleurenlaserprinter met duplex afdrukoptie, waarmee ook zonder pc kopieen kunnen worden gemaakt. Deze Konica Minolta 4695 mf levert dit alles en nog veel meer. Zowel duplex scannen in hoog tempo en kwaliteit, als duplex afdrukken onder dezelfde voorwaarden, is wat deze machine levert. Ook de mogelijkheid om zonder computer te kunnen kopieren, maar ook scannen naar USB stick of ftp-schijf is geweldig. Alleen het omzetten van scans naar PDF formaat gaat tergend langzaam. Dat kan beter door de computer worden gedaan; dat gaat sneller en in hogere kwaliteit. Maar verder niets dan lof voor deze machine. Tot nu toe... Ik moet echter nog veel van de vele mogelijkheden leren kennen.
Tip: te koop bij Mailamac.nl voor 639 ex. btw. Veel goedkoper dan elders. (En nee... ik werk daar niet.)