Samsung SCX-4300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SCX-4300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Amber_ 01-11-2009
Geschreven voor: Samsung SCX-4300

Ik heb deze printer nu een paar weken. En ben redelijk tevreden.

Afdrukkwaliteit
De afdrukkwaliteit is goed. Hij print lekker snel, helaas niet dubbelzijdig. Daarom klik ik vaak aan dat hij 2 pagina's naast elkaar moet afdrukken. Soms werkt dit, soms niet, dan print ie het laatste gedeelte niet.

Mogelijkheden
De printer print en kan scannen. Niet heel veel mogelijkheden, maar dat heb ik niet nodig en ik denk dat ze daar alleen maar onstabieler van worden.

Gebruiksgemak
Het is vrij simpel aan te sluiten, maar zoals hierboven gezegd print hij niet altijd hoe ik wil en is toch al 2x vastgelopen. Misschien komt dit door mij of de instellingen maar dat gedeelte is dus niet zo gebruiksvriendelijk.

Vormgeving
Ik vind de vormgeving mooi. Door het zwart trekt het wel snel stof aan.

Duurzaamheid
Hierover kan ik nog niets zeggen aangezien ik de printer nog maar een paar weken in bezit heb.

Toner prijs
Ik heb ongeveer 100 euro betaald bij de Mediamarkt voor de printer. Pas achteraf zag ik dat de toners rond de 60 euro zijn. Dus je kan bijna een nieuwe printer ervoor kopen.

Al met al ben ik wel tevreden met de printer omdat hij snel en goed print en scant. Maar qua (toner)prijs en gebruiksgemak kan het beter.