HP Officejet 8500 CB023A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Officejet 8500 CB023A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Printhead 07-10-2012
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

Het apparaat werkt draadloos, daarom heb ik m gekocht. De ene keer doet alles het ok, de andere keer werkt scannen naar de computer niet, Mijn computer herkent het apparaat al een tijd niet meer. WiFi ontvanger in de ruimte geplaatst wat leek de helpen, helaas valt blijkbaar regelmatig het contact weg met de printer. Aan en uitzetten helpt soms. We krijgen echt een punthoofd van dit ding. Wat is er zo moeilijk aan draadloos printen? Dit apparaat NIET kopen!

Katja1234 10-08-2011
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

De printer geselcteerd om dubbelzijdig te kunnen printen icm een MAC. Helaas is me dit tot op heden niet gelukt. Verder heb ik lijnen in het printwerk en wordt sommige tekst wazig geprint. Helaas is de garantietermijn net over het jaar heen en zit ik met een printer die absoluut niet voldoet aan wat ik ervan verwacht. HP geeft niet thuis en de retailer wil de printer opsturen naar HP maar ik vrees dat de reparatiekosten meer zullen zijn dan een nieuwe printer. Verder kan ik de instellingen van het papier niet bij het document instellen maar moet je heel ver zoken voor dat wel kan.

janz 29-09-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

We hebben veel plezier van dit apparaat. het is wel wat groot voor thuisgebruik, maar hij kan ook heel veel!
De laptops in ons huis kunnen prima draadloos printen.
scannen en copieeren gaat prima

Rervas 22-09-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

Gisteren de multifunctional gekocht. Gelet op de commentaren in dit forum best wel wat benauwd. Installatie verliep vlotjes. Geen probleem met papier en de fax werkte direct nadat ik een kabeltje head geplaatst tussen de printer en de modem. Alles werkt prima. Afdruk van een foto ben ik wat minder entousiast over, maar misschien dat ik nog wat instellingen moet veranderen. De software vind ik wel netjes. Voor mij een prima apparaat. Apart is wel dat op deze site de laagste prijs € 265,00 is en ik heb hem gekocht voor € 213,00 bij de makro.

Pieter123567 13-09-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

Na een half jaar al grote problemen met de feeder. Scannen en copiëren vanaf de glasplaat kan niet meer. Blijft een probleem voor HP.

Voor de rest is het een goed apparaat. Maar wat heb je daaraan?

LukAlex 09-09-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

Ik heb deze aal-in-one reeds een paar maanden in bezit en hij bevalt echt uitstekend,er zijn al zo'n 160 pagina's zwart-wit en 80 pagina's kleur mee geprint.
Het komt inderdaad sporadisch voor dat het papier niet goed opgepakt wordt (is bij mij twee keer gebeurd), maar ik vind dit geen probleem. Beide keren was een druk op de getoonde toets voldoende om de opdracht succesvol te kunnen voltooien.
Hij print snel en de droogtijd bij dubbelzijdig printen is instelbaar, ook is de kwaliteit van de afdrukken erg goed. Wat dit apparaat echt bijzonder maakt is het dubbelzijdig kopiëren en scannen, waarbij scans desgewenst in bijv. pdf formaat in een netwerk-map geplaatst kunnen worden of naar je email adres gestuurd kunnen worden. Op deze manier is tussenkomst van een PC niet nodig en kun je 'snel even' een digitale kopie van een document naar je laten mailen. Door de adf kun je hierbij hele documenten in één keer dubbelzijdig laten scannen, echt ideaal.
Over de draadloze verbinding kan ik geen oordeel geven aangezien het bij mij bedraad is aangesloten, maar zelfs in standby mode (waarbij hij zeer weinig stroom verbruikt) wordt het afdrukken meteen gestart wanneer daar opdracht toe gegeven is op een willekeurige PC, de printer is altijd beschikbaar in het netwerk, dit zie ik bij andere printers wel eens anders.
Ook onder Linux wordt dit apparaat goed ondersteund.

FRERDCL 03-09-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

ik heb deze printer nu een paar weken in bezit en er een flink aantal afdrukken meegemaakt. Ik heb geen last van het papier probleem en het aansluiten op het netwerk ging gemakkelijk.
De printer is snel en print mooi afdrukken af. Het schermpje is makkelijk te gebruiken en vooral de scan naar email & netwerk, digitale fax archivering is een verademing.

Ik ben dik tevreden met deze all-in-one. Sterker nog ik heb de extra papier lade ook maar meteen aangeschaft en ook dat werkt perfect.

bniezink 13-07-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

deze printer vanmiddag gekocht en de eerste indruk is zeer goed. installatie geen probleem en draadloos netwerk deed het meteen.

ik heb een aantal dingen getest, dit omdat er verschillende meningen zijn over dit product, en alles werkt naar behoren. Ik heb er meteen goedkoop papier in gegooid en daarmee een aantal foto afdrukken gemaakt op het hoogste kwaliteit, zonder rand en a4 formaat en ik moet zeggen dat deze er mooi uit zijn gekomen, zeker als je bedenkt dat dit een office product is en geen fotoprinter.

ik heb ondertussen +- 100 afdrukken gemaakt en tot nu toe geen problemen gehad met het niet herkennen van het papier of vastlopen.

het scannen is een verademing met deze machine. gooi er een pak te scannen documenten op en maak een keuze of je het naar de computer wilt, naar een netwerk map, of naar een geheugenkaart/usb stick, en binnen een paar tellen is alles keurig netjes gescand.
erg handig is het dubbelzijdig scannen.

ik ben benieuwd naar de duurzaamheid en of deze cartridges zo zuinig zijn als er wordt beweerd, maar voor nu vind ik het een supermachine.

agnes63 29-06-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

Heb de printer nu drie maanden en bijna standaard geeft hij aan geen papier in de lade terwijl er wel papier in ligt. Verschillende typen papier geprobeerd maar niks helpt. Gelukkig staat er nog een good-old HP 5610 naast.

dirk65 22-06-2010
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

Zeer snelle printer met een kwalitatief goede afdruk. Ook in de "concept stand" een prima resultaat. Aanzienlijk minder ben ik te spreken over de zwarte sporen die de printer achter laat op kleurvlakken. Na reinigen wel verbetering, maar al snel is het euvel terug. Ik had de HP willen gebruiken voor het zelf drukken van briefpapier, maar dat is helaas met deze printer geen optie. Scanner en fax functie werkt prima en alles is eenvoudig aan te sluiten. Het inscannen van meerdere documenten gaf bij mij wat problemen, pakt meerdere documenten in een keer, maar dat kan aan de kwaliteit van het gebruikte papier liggen. De netwerk installatie verloopt probleemloos. Indien nodig, haal op de HP site de Windows 7 64 bit software even op.

rvm 23-11-2009
Geschreven voor: HP Officejet 8500 CB023A

In 4 weken tijd mijn 2e exemplaar ontvangen. De eerste hield er al met een 1 dag mee op. Goede servive van HP, met DHL werd mij een nieuwe bezorgd, duurde alleen wel 3 weken!!
Tussentijds 2 HP´s gekocht, een photosmart plus en een Fax officejet.

Nu de nieuwe uitgepakt en geiinstalleerd. Helaas een keer loopt het papier vast en de software helemaal van slag. Vraagt continue verwijder vastgelopen papier? er is geen stukje papier meer te bekennen. Alle aanwijzingen opgevolgd maar niks!

HP geeft een goede service en ook dit zal wel weer goedkomen. Maar op dit gezeur zit natuurlijk niemand te wachten.

Voor gebruikers gemak een laag cijfer omdat de printer het gewoon niet doet ondanks alle aanwijzingen in het menu.

HP blijft mijn merk, alleen te veel techniek stoppen ze erin voor een ALL in One.