HP OfficeJet Pro 8500 - A909a

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 8500 - A909a op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Erik Vreugdenhil 09-11-2012

Printer print laatste regel vaak niet; Ongeacht waar deze zich is op het papier;
Dubbelzijdig printen is helemaal een drama, scheve afdrukken, weer die laatste regels die missen;
In een netwerk traag om te kiezen;
Fax verdwijnt nogals een uit de te kiezen printers;

Zolang je 'gewoon' doet, doet hij het OK.

Maar ik zal deze NIET aanraden en zeker niet nog eens aanschaffen.

Willem Timmerman 07-10-2011

De eerste officejet was binnen de garantie stuk. Nieuwe ontvangen, Na 2 jaar ook deze stuk. Nu stond er een plas inkt onder de printer. Grootste kwaal: om de haverklap moeten de printkoppen gereinigd worden en de regelafstand gecallibreerd worden. De printer is niet bedrijfszekerk en door het zeer frequente reinigen is het inktgebruik zeer hoog. Soms was de zwarte inkt cardridge al bij 200 pagina's leeg. Mijn oude HP-laserjet van meer dan 10 jaar oud is tenminste bedrijfszeker

JF Freek 08-08-2011

Prima printer, goede kwaliteit, gebruikersgemak, Maar na 1.5 jaar is hij kapot en niet meer te repareren slechts 3 maanden uit de garantie as gebroken en helaas Pindakaas zegt HP. Geen enkele coulance of tegemoetkoming. Neen mijn slogan is met HP ben slechts heel kort tevree.. Eens maar nooit meer..!!!

Franky69 11-06-2011

Helaas na 1.5 jaar is de printer defect.
Papier gaat niet meer door de printer.
Geen enkele tegemoetkoming van de fabrikant.
Ik zou zeker GEEN Officejet PRO kiezen want dat
pro zijn ze bij HP al lang geleden verlorer

Boerma 23-11-2010

Zeer fraai en goed apparaat, zolang deze werkt. Helaas na een paar maanden defect en moest worden vervangen. Overigens via HP keurig binnen een week geregeld. Bij het verkoopadres (Office Centre Groningen zou dit minimaal 4 weken duren!)Vervangend apparaat na een maand echter wederom defect. Opnieuw een vervangend apparaat gekregen op dezelfde wijze, weer binnen een week. Ook dit derde(!!!!) apparaat ging na 2 weken gebruik wederom kapot. Na drie keer HP binnen en jaar nu de moed opgegeven en een Canon gekocht.

Bertus37 29-03-2010

Uitstekende printer.

Print bijna net zo snel als een laserprinter.
Fantastische goede kleuren en haarscherp.
Kopieren doet ie ook zeer goed en erg vlot (maar lang niet zo snel als een echte kopieermachine. De kopie van foto of tekst is praktisch niet van het origineel te onderscheiden.

Belangrijk punt: de papiersoort is van doorslaggevende betekenis.
Het bijgeleverde HP-Colorlok-papier geeft een uitstekend resultaat.
Bij ander(xerox excellent)papier merkte ik dat ie vaag printte met vale kleuren. Echt een enorm verschil.

Scannen en faxen heb ik nog niet gebruikt.

De originele vullingen zijn heel voordelig. Voor 60euro heb je een complete set cyaan/magenta/geel/zwart-XL-vullingen en print je pakweg 1400 pagina's (5%dekking)

Beslist aan te raden deze machine.