Canon i-SENSYS MF8450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon i-SENSYS MF8450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tanja Toet 26-12-2013
Geschreven voor: Canon i-SENSYS MF8450

Ik heb 2 van deze printers. Werkt prima. Enige wat ik vervelend vindt is dat er nadat de printer een melding geeft dat de toner leeg is, er nog heel veel printjes mee gemaakt kunnen worden, maar dat je bij iedere 5 velletjes en iedere losse printopdracht deze melding weer moet verwijderen door de klep van de toners open te doen. Ik hoop dat canon dit verandert, want het is verspilling en onnodig belastend voor het milieu

aloevera 30-06-2014

Hallo Tanja, ik heb Canon al 2x gebeld en gemaild, ze zeggen er niets aan te kunnen doen, belachelijk gewoon, want ik heb al zeker 100 prints gedaan terwijl de melding gegeven wordt.
Belachelijk gewoonweg. weet er iemand hoe je het kan uitschakelen.

Gerald13 01-12-2009
Geschreven voor: Canon i-SENSYS MF8450

Sinds een paar weken in bezit. Prima apparaat en vol met functies.

Geen slechte ervaring zoals een andere review. Netjes kunnen op het frontpaneel snelkoppelingen worden opgezet voor het herhaald scannen naar email in PDF kleurformaat, bijvoorbeeld.

Ook de energiezuinige mode is goed. Het apparaat wordt gebruikt in een kleinere kantoorruimte.

Edwin2345 25-05-2009
Geschreven voor: Canon i-SENSYS MF8450

2 maanden geleden voor een werkgroep van 6 personen deze Multifunctional aangeschaft. Ik had nog in overweging genomen voor een HP te kiezen echter de afdrukkosten per pagina van deze Canon zijn de helft lager dan een gelijkwaardige HP.
Wat een ellende dit apparaat. Na ±50 afdrukken zwart is de helft van de pagina wazig. Apparaat is al 2 weken weg geweest voor reparatie maar het probleem is niet opgelost. Ander Cartridge heeft ook niet geholpen. Vandaag gaat hij voor de 2e keer naar ETB (Canon service center). Het menu is een ramp. Voor elke handeling moet je een heel menu doorlopen. Waarom is het niet mogelijk een aantal vaste instellingen te maken voor scannen en faxen. Waarom elke keer instellen dat een fax 200 DPI moet zijn en een scan in PDF-formaat. Soms staat het apparaat met veel geluid te schakelen voor er een print uit komt. Als ze het probleem niet opgelost krijgen ga ik vragen of ze dit apparaat om kunnen ruilen voor iets beters.