HP C4500 Photosmart C4580

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP C4500 Photosmart C4580 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

uutelst 01-12-2009
Geschreven voor: HP C4500 Photosmart C4580

Deze printer is leuk als je snel een kopietje wilt maken hetgeen hij best wel aardig doet.
ook aangesloten op USB staat deze`printer wel zijn mannetje.
Het belangrijkste deel waar ik deze printer voor kocht is echter erbarmelijk slecht en super onbetrouwbaar.
Voor rond de 100 euro is het klaarblijkelijk niet mogelijk om iets goeds te maken dat betrouwbaar presteert op alle vlakken en er ook nog een redelijk betrouwbaar stukje software voor te schrijven, zo blijkt alweer uit de vele her-installs die ik voor dit misproduct heb gedaan.
Ook hulp bij HP waar de Artificial Intelligence zover gevorderd is dat het LIJKT dat je iemand aan de chat hebt brengt weinig, immers e.e.a. is gebaseerd op dezelfde software waar de printers ook al niet lekker op lopen
Helaas is het bijna niet meer mogelijk om aan een goede losse printerserver te komen met een fatsoenlijk transparant protocol, zo heb ik mijn andere printer op een linksys aangesloten en print ik via een IP-poort. in een woord: Splendid!!
Mijn volgende printer wordt ZEKER geen HP meer want ik ben het kopen van producten met magere ondersteuning en brakke software meer dan zat!

Roland2345 13-11-2009
Geschreven voor: HP C4500 Photosmart C4580

Ik heb de printer nu ongeveer een maand in gebruik en ben er best tevreden over. Het is erg gemakkelijk om deze printer binnen het draadloze netwerk te hebben werken. Ik heb er nu 3 comp aan hangen. Ik heb de printer voor 79,-- nieuw kunnen kopen bij een bekende winkelketen. Kortom voor het geld precies wat ik nodig heb.

danco 24-09-2009
Geschreven voor: HP C4500 Photosmart C4580

Voldoet aan alle verwachtingen.
Installeren is erg eenvoudig, hebben 2 pc's en laptop, via wifi, werkt zeer goed. En je hoeft niet zoals Dhr.Kroes vermeld deze printer naar iedere pc mee te nemen om de wifi te laten werken. Opstarten gaat erg snel, printkwaliteit ook ruim voldoende. Met de gewone inkt al zeer mooie foto's, dus ben benieuwd als je er de speciale foto cartridge gebruikt. Over inktverbruik kan ik nog niets zeggen, maar valt meestal bij hp wel mee.
Conclusie: goede printer voor weinig geld.

JozB 21-09-2009
Geschreven voor: HP C4500 Photosmart C4580

Biedt op het eerste gezicht alle extra functies die ik graag had, te weten: Wireless (Wi-Fi) gecombineerd met MAC OS X ondersteuning. Dit werkt echter zo problematisch en onbetrouwbaar dat ik (3 apparaten, 1x firmware en 2x driver update verder) er nu genoeg van heb en hem ga vervangen door iets van een ander merk. Bij iedere klacht kreeg ik na een week of zo een nieuwe printer, die even onbetrouwbaar bleek als de vorige...
Misschien wel OK voor de combinatie USB en Windows, maar niet voor Wireless met Apple.

J.M. van Vondelen 19-07-2009
Geschreven voor: HP C4500 Photosmart C4580

Ik heb de printer nu een halfjaar in mijn bezit. En het is een geweldige printer. zw/w- Kleur goed scherp en geen problemen gehad. installeren in een fluitje van een cent.
groet Jan van Vondelen.

Dhr. Kroes 07-06-2009
Geschreven voor: HP C4500 Photosmart C4580

toch maar de c4580 aangeschaft.
Instaleren van de WIFI met de handleiding was echt een fluitje van een cent.
Het enige nadeel aan de printer is dat als je meerdere pc's in je huis hebt je de priter overal heen moet brengen om hem op wireless te krijgen, maar goed. dat is eenmalig. Daarna werkte alles gewoon goed.
verder zit er geen aparte papier lade in waardoor je papieer zichtbaar blijft, stoort mij op zich niet.
Na het geven van een print commando begint hij snel te printen...ook mooi is dat de printer op standby gaat na een 10 min. ofzo(lcd display gaat uit) maar de wire les lan blijft actief