Epson Stylus SX415

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus SX415 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

PrisV88 16-01-2016
Geschreven voor: Epson Stylus SX415

Fijne printer, veel plezier van gehad!
Heeft wel moeite met printen op fotopapier, waarschijnlijk heb ik het verkeerde papier gebruikt.

ha64 14-11-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX415

Koop deze printer niet, na enkele weken al strepen in de afdruk altijd strepen. Nu na ruim een half jaar doet hij niets meer, aandrijving papier lijkt defect.

huihey 30-08-2010
Geschreven voor: Epson Stylus SX415

Printer printte prima, totdat voor de eerste keer de cartridges vervangen moesten worden. M.n. de zwarte lijnen waren ineens erg wollig. De kleuren bleven prima, ondanks dat alternatieve cartridges geinstalleerd waren.

cvolgers 20-07-2010
Geschreven voor: Epson Stylus SX415

Onze Epson Stylus SX415 is nu 2 maanden oud maar heeft vanaf het begin slecht gefunctioneerd. Waarschijnlijk functioneert het best als je niet meer wilt dan enkelzijdig normaal afdrukken. Zodra je dubbelzijdig af gaat drukken wordt de opdracht niet goed uitgevoerd en worden eerst de even en vervolgens de oneven pagina's aan een stuk door geprint, als je geluk hebt in de goede volgorde. Concept printen van pdf files geeft documenten die nauwelijks of niet te lezen zijn. Wanneer de cartridges vervangen worden door een goedkoper merk (algemeen verkrijgbaar bij mediamarkt etc.) en volgens de fabrikant van deze cartridges compatible met de printer, worden alle kleuren door elkaar gegooid.

vanHienen23 02-03-2010
Geschreven voor: Epson Stylus SX415

Deze multifunction printer is voor mij de aankoop van het jaar.
De installatie is eenvoudig en de printjes zijn prachtig in het zwart/wit en in kleur.
Hey scannen en copieren is middels het toetsebord en de aanwijzigingen kinderlijk eenvoudig.

Enigste nadeel is het lawaai wat de printer maakt bij het begin van een print.