Epson Expression Home XP-4205 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Home XP-4205 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marina 16-02-2024

Inkt te snel op

In de winkel beslist dat ik deze printer zou kopen dus geen voorwerk op internet gedaan. Helaas een kat in de zak gekocht. Ik dacht dat je met 4 verschillende inkten voordeliger uit zou zijn omdat je dan per kleur de inkt kunt kopen. Maar alle kleuren gingen gelijk op. Ik schrok van de prijs van de 4 inkten bij elkaar. €99,99. Ik heb de printer bij BCC gekocht voor €89,95. De inktcartridges die daarbij zaten waren erg snel op. Ik denk dat ik 10 printjes had gemaakt waarvan er ook slechte prints tussen zaten. Ik dacht dat de bijgeleverde cartridges al leeg waren daarom nieuwe gekocht. Maar al snel zijn deze ook leeg. Als ik kleurenfotootje wilde printen was het wazig. Alleen als ik 2 keer de printerkoppen had gereinigd kon ik weer een volledige foto printen. Ik vermoed dat ik 40 printjes heb gemaakt en nu zijn die cartridges alweer leeg. Ik heb geprobeerd contact te krijgen met Epson maar dat is onmogelijk. Aangezien BCC failliet is en ik niks heb aan deze printer ga ik weer om een HP printer die gewoon jarenlang print en waarvan de cartridges in ieder geval goedkoper zijn. In ieder geval goedkoper dan de €3,80 per print die ik nu kwijt was. Papier nog niet mee gerekend. Later keek ik op internet naar de reviews en die vertellen allemaal dat de inkt wel erg snel op is. Daarom deze waarschuwing. Het leven is al duur genoeg.

Minpunten

• Inkt veel te snel op
  • Scannen ingewikkeld