HP B109 Photosmart Wireless All-in-One Printer - B109n

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP B109 Photosmart Wireless All-in-One Printer - B109n op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

JPK 31-01-2011

Prima printer. Eenvoudig kunnen installeren, ondanks de diverse kritieken. Gewoon de aanwijzingen volgen, niet blind intuïtief geïnstalleerd. Werkt goed met mijn Imac, maar ook Windows. Mooi draadloos (zet maar ergens neer en het werkt).
Het opstarten duurt wel even, maar we moeten het niet overdrijven... Heb er nooit last van gehad.
De "inkt is op melding" komt vroeg, maar dan kun je nog even wat bestellen.
En hebben jullie al eens uitgerekend wat hij per print kost? Dit is een heel goedkope printer als je gemiddeld tot iets meer print. (duurdere printer, goedkopere patronen). Enige probleem is dat als je iets voor de printer hebt liggen, deze het geprinte vel weer naar binnen trekt. Dat wordt dan een zooitje.
De vormgeving krijgt "maar" een 7 aangezien hij gemakkelijk krassen oploopt. Op het glimmende zwart van de klep is dat niet fraai.
Gebruiksgemak van de software van HP is niet je van het, van de printer zelf prima.

Ploert 25-12-2010

Deze all-in-one printer is inderdaad een vervelend apparaat.
Na het aanzetten duurt het ca 5 min alvorens hij paraat is.
Ik heb hem bij mijn iMac, de instelling van de afdrukkwaliteit is heel summier, de kwaliteit op fotopapier is matig.
Na ongeveer 2 weken in gebruik, ik print niet elke dag maar de kinderen hebben hem nodig voor hun school verslagen etc. begint hij te zeuren over inkt die bijna op is. Ik heb nieuwe cartridges paraat, maar hij blijft zeggen dat de inkt bijna op is.
Je kan dus gewoon nog heel veel printen, maar al die foutmeldingen zijn irritant.
De snelheid van printen (in de snelle modus) vind ik wel hoog.
Mocht je per ongeluk te weinig papier in de lade hebben, dan volgt er weer allemaal foutmeldingen.
Als je papier in de lade laat zitten, kan de klep niet dicht.
Klep sluit inmiddels helemaal niet meer.
Ik had hiervoor een Canon Pixma 540, die zoop inkt. Die printkwaliteit was beter, onder windows, maar met de Imac slecht.
Nu weet ik niet meer wat ik moet kiezen, misschien geen all in one , maar gewoon een goede losse printer.
Scannen doet hij prima ! Kopieren lukt ook wel aardig

hbloem 06-12-2010

wat een vervelende apparaat. duurt vaak heel lang voordat ie eens een keer een print of kopie maakt. staat eerst 2 minuten te ratelen en dan komt er eens wat helemaal vervelend is dat je m niet kan uitschakelen. soms wel meestal niet. blijft lampje aan en display. reageert in het geheel niet op uitzetten. stroom eraf halen is enige wat helpt

Davezoetermeer2 09-09-2010

Deze printer nu twee dagen in huis zeer tevreden en makkelijk te installeren. Klein minpuntje vind ik zelf dat je de software moet installeren wil je hem werkend krijgen. Ik heb geprobeerd dit te omzeilen maar dat lukt helaas niet (via wireless dan)

McBen 13-06-2010

Na een jaar lang klungelen met een Brother all in one heb ik nu deze printer aangeschaft.

Printer nu een week in huis.
Printer ziet er mooi uit met een glanzend oppervlak.

Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing.
Instellen van het WiFi ging probleemloos. Software op iedere PC/laptop installeren en na wat instelling (die hij zelf vond) was de verbinding gemaakt.
Heb ook een MacBook geïnstalleerd en ook dit verliep prima. De Mac software was zelfs sneller geïnstalleerd.

Printen en scannen werkt snel.
Heb natuurlijk nog geen ervaring met het verbruik en de kwaliteit maar denk dat dit wel goed komt.