HP Photosmart B109 a Q8433B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart B109 a Q8433B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

hepri 05-09-2011
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Dit is mijn tweede Hp allinone. De eerste een hoop problemen mee, een tweede gekregen van HP. Installatie van software met problemen, stopt halverwege, via internet de software moeten downloaden. Veel gedoe bij het aanzetten en na enkele velletjes printen het seintje dat de inkt op is, nieuwe erin en alles weer vaag..Deze gaat direct terug met het verzoek geen allinone printer meer als vervanging. Pas gelezen dat je hem constant aan moet laten staan, dan worden de cartrigdes niet elke keer gereinigd, maar dan nog een hoop herrie en geratel als je wilt gaan printen..

Cornelis Mes 31-01-2011
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Heb deze printer nu ruim een half jaar.
Scannen gaat prima, over printen heb ik wel wat te zeggen:
Ik print gemiddeld slechts enkele A-4tjes per week, totaal misschien 10 per maand.
inktcartridges gaan daarbij ongeveer 2 maanden mee....
Dan begint de boel te vervagen en kan ik weer voor tientallen euro's nieuwe cartridges kopen.
Ik ga daarom een andere printer kopen en houd deze alleen voor scannen.

Nick koning 14-01-2011
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Heb de printer gisteren gekocht bij BCC
Ik vind het een erg fijne printer.
De software is makkelijk te installeren en alles wat je moet doen word erg goed uitgelegt met behulp van filmjes, het duurde wel even maar dan heb je ook wat.
Heb ook een paar foto's geprint en die zien er erg super uit. hij is ook mooi compact en ziet er simpel maar wel mooi uit, mijn oude printer van HP is 9 jaar oud geworden dus hoop dat deze ook zo oud word. Ik vind het echt een aanrader

Mr francois 05-01-2011
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Installeren verliep niet zo vlot,Printer begaf het zeer vlug,met name het scannen.
contact genomen met HP,zeer snelle reactie terug van HP,gaven tips ...maar Helaas.Er werd een andere printer opgestuurd naar een Kiala punt in mijn buurt en moest daar ook de defecte printer inleveren.Hopelijk kan ik nu langer verder met deze printer,In ieder geval de service was echt perfect en dat moet ook gezegd worden.

Mr francois 04-06-2013

Hallo,

nadat ik de printer terug kreeg , een herstelde !!viel er tijdens het uitpakken een stukje PVC uit ...dus mijn vertrouwen was helemaal weg .Ik heb dan besloten om hetzelfde model te kopen maar wireless uitgevoerd ,type B110.Ik had nog een aantal inktcartridges en zat zo'n beetje ( veel vast ) aan HP. Dus nieuwe printer gekocht, thuis gekomen uitgepakt ,voedingsblok aangesloten op het 220 volt net ...display lichte op en dan was het over en uit ...printer defect , was zelfs nog niet zo ver geraakt om de inkt cartridges te plaatsen. Hup naar de winkel en jammer genoeg niet meer voorradig, na veel gepraat geld terug gekregen ! Dus naar andere winkel om het zelfde toestel te kopen ...en die deed het .Maar als ik me niet vergis binnen het jaar de printkop defect !! nieuwe printkop toegestuurd gekregen en terug in orde ...ik heb deze printer nu 22 maanden en zit terug in de problemen met de printkop ....dus met de HP printers van de kant in de gracht.

Marco P. 01-12-2010
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Deze Q8433B van HP is ook wel bekend onder model B109a. Kocht hem vanwege een aantrekkelijke 'cash-back'actie.
Ik gebruik deze all-in-one printer sind februari 2010 en eigenlijk voor 95% om te printen, heel af en toe om te snannen. Kopiëren duurt een eeuwigheid en ik probeer dit dan ook te beperken.
Ik koop nu alleen nog maar originele HP cartridges.
Hierbij is de zwarte XL een goede oplossing met zijn "riante" inhoud ( omgerekend is printerinkt natuurlijk net zo duur als goud.... )

Mijn vorige multifunctional was de Epson DX8450.
Daar was ik destijds in het begin ook positief over, maar dat sloeg binnen enkele maanden al gauw om.
De evensduur hiervan was 1,5 jaar.
Wellicht is dit negatief beïnvloed door het gebruik van imitatiecartridges/refills.

Misschien heb ik nu wat meer geluk.
Hij kan er ( voorlopig ) mee door, maar de ervaring leert dat men niet teveel mag verwachten van dergelijke printers.
Dan gooien we hem gewoon weer uit het raam en halen we een nieuwe.
( de economie moet ook blijven draaien, niet waar... ? )

Rawhide 23-11-2010
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Miskoop: Apparaat staat continu te zeuren over oprakende inkt, deze meldingen zijn niet te onderdrukken, moeten 10x per velletje worden weggeklikt. Scannen lukt alleen naar sd-kaart, niet naar computer. Dit ding verdwijnt dus naar de kringloop, en de overstap naar een ander merk is een feit!

rfdeboer 18-09-2010
Geschreven voor: HP Photosmart B109 a Q8433B

Uitstekend apparaat zeer makkelijk te instaleren en te gebruiken.
Resultaten van scannen en printen uitstekend .

Gekocht bij Its voor 59 euro