Canon LaserBase MF5770

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon LaserBase MF5770 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LAAM 06-10-2007
Geschreven voor: Canon LaserBase MF5770

Installatie: Wordt keurig geleverd met normale toner en de installatie is niet moeilijk. Wel even goed de instructies kijken/lezen bij het plaatsen van de documentlade. Die komt namelijk in twee delen. Drivers installeren is niet moeilijk. Ik gebruik de printer in een netwerk via de ethernetaansluiting.

Functionaliteit: Faxen, kopieren en printen is wat ik geprobeerd heb, tot nu toe werkt dat vlekkeloos. Scannen nog niet gedaan omdat hij in het netwerk staat, scannen via het netwerk is niet mogelijk.

Problemen: tot nu toe een klein probleempje gehad bij het printen in het formaat 'Letter'. De canan print dan wel (een pagina) maar vraagt dan om het papierformaat te controleren. De truc is om de printerinstelling op je PC zo te doen dat hij altijd alles in A4 formaat naar de printer gooit. Nadeel is dat je de taak echt moet annuleren, anders begint hij telkens met het printen van hetzelfde document. Was even zoeken naar het knopje waarmee je printtaken kunt annuleren.

Overall: goede prijs kwaliteit verhouding. Kwaliteit is gewoon goed. Wil je veel beeldmateriaal printen, dan kun je beter voor een kleurenprinter gaan, maar dat lijkt me logisch.