HP 3052 LaserJet 3052 All-in-One Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP 3052 LaserJet 3052 All-in-One Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Thebo 19-06-2007

Ben erg tevreden met deze printer. Ik heb de printer met een netwerkkabel aan mijn internet router gekoppeld. Na het installeren van de cd wordt de printer direct gevonden en kan er direct geprint worden vanaf de aangesloten computers. (kan op deze manier dus ook draadloos gebruikt worden met wifi)

Ik print af en toe wat documenten, maar ben zeker geen intensieve gebruiker. Als de printer gewoon op standby staat print ie heel snel als de opdracht gegeven wordt. Ik schat seconde of 7. Printen opzich gaat ook erg snel (ben epson inktjet gewend)

Nadeel: Als de printer aangesloten is en ready staat heeft ie een zacht maar heel hoog piepje van de scannerlamp. Baalde daar aan het begin flink van, maar als de printer na ongeveer minuut op standby springt en de lamp uit is, dan is het piepje ook weg.

Deze printer kan niet automatisch dubbelzijdig afdrukken. Je moet met de hand het papier uit de printer pakken en weer in de onderste la doen. Als je dan op ok druk print ie weer verder op de andere kant.

Erg handige optie is ook het instellen van standaard scan opties. Met deze optie kan je bijvoorbeeld papier in de sheetfeeder gooien, druk op scan en hup je document staat als pdf in een gespecificeerde directory.