Canon PIXMA MP160

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MP160 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

erikje 09-09-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Voor de prijs een goed apparaat en gemakkelijk te bedienen. Eerst onder XP geinstalleerd en later, met gedownloade driver mp160vst110bea23.exe, onder VISTA geinstalleerd.
Afdrukken zijn gewoon goed, maar niet schitterend. De cartigdes zijn duur, maar nog lang niet aan vervanging toe wanneer de machine dit aangeeft.

Martina van Campen 05-07-2008
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Ook ik heb MP 160 van Canon proberen over te zetten naar Vista. No way. Ik heb de drivers die Canon ervoor aanbiedt 5x! opnieuw geïnstalleerd en gedeïnstalleerd, aangemeld, telkens opnieuw, maar het apparaat blijft knipperen. Gelukkig heb ik er niet heel veel voor betaald, de cartridges zijn al bijna zo duur. Maar toen ik die prijs afrekende dacht ik: dit ding gaat het niet doen onder Vista. En ja hoor.... Ik heb er een half jaar plezier van gehad en de cartridges opgebruikt (er zit net een nieuwe zwarte in.
Enne.... stop er pas nieuwe inktcartridges in als de afdrukken vager worden want dat wordt ontzettend lang van te voren aangekondigd. Tijd genoeg dus om naar de winkel te gaan en lekker door te printen.
Maar wel jammer van Vista, onder XP doet hij het prima.

WA 23-09-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Geinstalleerd op windows XP duurde ± 15 min. Geen enkel probleem alles werkt ,en heb hem voordelig gekocht, dus voor dit geld een prima apparaat.

Knikeend 21-09-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Ik heb de Canon MP160 nu meer dan een maand ter vervanging van mijn oude HP all-in-one en hij bevalt mij goed voor een Canon. Hij scant de foto's zeer goed en hij mooie A-4 vergrotingen. Voor de prijs is het een prima apparaat. Hij is wel wat trager en maakt meer lawaai tijdens het printen dan mijn oude HP, maar doet zijn werk goed. Het is alleen lastig dat je het papier achterin (van bovenaf) moet invoeren. De meegeleverde software en progamma's werken perfect (ik heb Windows XP ) en is simpel om mee te werken. Ook de installatie stelt niks voor. Ik weet nog niet hoelang ongeveer de cartridges meegaan, maar ik bestel de orginele cartridges in duitsland via internet en daar zijn ze natuurlijk veel goedkoper. Prima apparaat voor een prima prijs !

afgeknapt op canon 18-09-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Onlangs heb ik de Canon MP 160 aangeschaft.Ten eerste moet je de drivers downloaden want die zitten er niet bij.En dan blijkt dat de hellft van de software ook niet onder Vista werkt. Ik bleef steeds een fout melding houden.Echter op xp werkt het apparaat wel goed.
De helpdesk van canon is slecht en praat echt onzin om maar van je af tekomen.Nee ik ga deze omruilen tegen apparaat die wel goed werkt en nooit géén Canon meer.Het regent ook klachten van die apparaat als je het met vista wil gebruiken.

Stefan Hage 21-07-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Ik heb sinds gisteren een canon mp160 all-in-one printer gekocht. Natuurlijk ging ik van alles gelijk proberen. De installatie op Vista duurde ongeveer 15 a 25 minuten. Allereerst; de beeldkwaliteit is ontzettend goed! Ik wist niet wat ik zag! Vooral bij foto's! Nu heb ik zelf de foto's laten afdrukken op fotopapier van het Kruidvat voordelig en goed. De opstarttijd is wat lang. ongeveer 30 seconden! Maar de beeldkwaliteit maakt alles weer goed! Kortom: een echte aanrader zeker voor deze prijs!

Mandylove 04-06-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Ik vind het een hele nette printer/scanner/kopieerder.
Ik heb hem net in bezit en heb al vanalles uitgeprobeert.
- Donkere kleuren kopiert hij perfect
- Lichte kleuren blijven iets lichter maar nog steeds hele goede kwaliteit
- Handig in combinatie met nieuwe digitale camera's
- tekstherkenningssoftware van office 2003 prima te gebruiken. (hangt een beetje van het lettertype af)
-kopieren door een klopje even in te houden.

Ziet er netjes uit.
scan programmatje is een beetje omslachtig.
door dat papier niet goed in de printer zat 1x bevlekt printje gehad.
Bij mij zat er alleen geen kabel voor naar de pc bij (even los erbij gehaalt)

Ik heb hem bij een handelaar gekocht en dat scheelde nog best wat

Originele Cardridges zijn wel redelijk prijzig maar kan erger

In mijn geval kan ik niets anders zeggen: Hele vooruitgang gewoon leuk binnenshuis allesdoennertje.
(ok hij faxt NIET)

Groetjes Mandy

Mo46 01-03-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Na 1 week in bezit was printer reeds defect, papiertransport haperde. Printer teruggebracht, nieuwe gekreken.
Papier in- en uitvoer erg onhandig. Om te kunnen printen moet uitvoerklepje worden geopend!

Carwis 27-02-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Enkele dagen geleden aangeschaft en uitgebreid uitgeprobeerd. Voor dit geld idd een prima apparaat.
Geen last met vlekken en over de kwaliteit van de afdrukken met printen, scannen en kopiëren ben ik uiterst tevreden. Het enige nadeel vind ik het vele lawaai dat het maakt en dat het redelijk lang duurt eer de opdracht van de computer naar de printer is doorgegeven. Maar dat vind ik te verwaarlozen gezien wat je ervoor hebt voor welke prijs.

Bert67 26-02-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Uitstekende afdrukken van foto's, tis geen duur machientje, dus verwacht dan ook geen afdrukken van de allerbeste kwaliteit.
Printsnelheid is zelfs bij foto's erg vlot te noemen.
Bij juiste afdrukpapier is de inkt vrijwel direct droog, ok geluid kan dan wel wat minder, maar daar lig ik echt niet wakker van, kortom een zeer fijn machientje.

pepi 26-01-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Ik bezit een 150 en 160 van Canon. De printers geven soms vlekken op papier. regelmatig onderhoudsbeurt uitvoeren,maakt en houd de rollen,systeen, schoon.
Ik ben tevreden over deze printers, want je kunt ze ook gemakkelijk navullen.Wel even op de juiste kleuren in het juiste reseroir doen. Sticker vergeten want deze komt niet overeen met inkttanks!
Met het softwareprogramma kun je veel aan de afdrukken, fot0o`s,aanpassen. Voor het geld een prima ding.

mini-media.nl 09-01-2007
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

Deze printer gisteren gekocht. Het gebruiksgemak van deze printer is niet
helemaal top, maar de prints (mits juiste papier en juiste instellingen) zijn
echt waanzinnig! voor dit geld een aanrader. Nog geen ervaringen met het
kopiëren, maar ook daar zijn qua instellingen ook genoeg mogelijkheden.

anonieman 19-12-2006
Geschreven voor: Canon PIXMA MP160

ja, even snel een printer gekocht voor weinig geld. hij doet het wel en de
software was ook geen probleem. maar laat veel te wensen over kwa afdruk
kwaliteit. zo nu en dan inktvlekken op het papier. beste resultaat geeft de
printer als je een vel print en deze ergens op 't buro te drogen legt.
copyeerfunktie is matig , geeft een veel lichtere copy dan origineel en jammer
dat je de printer niet handmatig kan afstellen voor een wat donkere copy.
verder maakt de printer aardig wat herrie. is daarin tegen wel redelijk snel
met z'n afdrukken. -dus een matige printer Canon Pixma MP160 voor niet alteveel
geld.