Brother DCP-130C Colour Inkjet All-in-One

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-130C Colour Inkjet All-in-One op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

foardewyn 10-01-2008

Heb deze printer nu al een paar maand in het bezit.
En moet zeggen dat hij voor huis tuin en keuken gebruik uitstekend voldoet. IK heb inmiddels al heel wat mooie prints/scans gemaakt en sta er iedere keer weer van te kijken hoe scherp alles is. Aangezien ik mijn foto's bij een fotolab laat afdrukken heb ik daar geen ervaring mee.
Over het verbruik van de inktcartridges kan ik zeggen dat voor een paar euro bij 123 inkt je hele goede vervangers voor de orginele cartridges kunt kopen. Ze zien er wel heel anders uit dan de orginele maar het print nog steeds als een tierelier. Ik vind het echt een aanrader. En de prijs dat is een lachertje voor zo'n fijne printer.

Wilma Jacobs 07-11-2007

2 Dagen geleden heb ik ook een brother dcp-130c gekocht en had toen ik thuis kwam zoiets van.......ehm heb ik hier nu echt een goede koop mee gedaan?
Ik kan jullie meedelen dat het installeren een fluitje van een cent(euro) was!!! Hij doet alles waar ik hem voor nodig heb en nog erg goed ook. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat, het schermpje die alles aangeeft wat je doen moet NIET verlicht is!! Maar ach een goede lamp er boven doet ook goed dus dat moet ik dan maar voor lief nemen.

Remi Leunissen 11-08-2007

vandaag deze printer afgehaald in Eindhoven...

Installatie is een fluitje van een cent, de instructies zijn prima. Overigens is het apparaat compleet en keurig ingepakt, dat schades of onhandigheden voorkomt.

Na installatie (ca. 20 minuten) diverse zaken uitgeprobeerd. Zowel kopieren, printen als scannen gaat uitstekend. Na even wat proberen weet je hoe de instellingen en software werken.

Zowel met scannen, kopieren als ook printen prima kwaliteit. Binnen onze vereniging gebruiken we bijvoorbeeld een zeer lastig printbaar logo. dat uit meerdere kleuren bestaat.
Met een kwalitatief goed papier komt dit er prima en scherp uit, zeker gezien voor een inktjet.

Daarnaast vind ik persoonlijk de aansluiting voor USB aan het apparaat een beetje omslachtig (zit intern) maar wel vernuftig, de kabel is mooi weggewerkt.

Wat betreft kwaliteit/prijsverhouding een uitstekende keuze, voor mij geen slurpende HP en ook geen Canon meer. Stevig compact apparaat dat zeker niet misstaat. Wat erg compleet is, is dat er een Nederlandstalig dashboard bij zit, wat je erop kunt klikken. Als je met boerenverstand op de knoppen drukt, doet hij ook nog eens precies wat je wilt!

Een paar dagen in bezit, dus over inktgebruik kan ik nu nog niets zeggen, maar daar zal ik later op terug komen.

In ieder geval een absolute aanrader!!!

boogie 06-06-2007

Enkele weken in bezit. Makkelijk te installeren. Goede printafdrukken. Scanner is multifunctioneel. Vind het prettig dat je pdf-bestanden kunt aanmaken zodat anderen de bestandjes kunnen openen en niet zoals bij veel andere multifunctionals je een vreemd bestand krijgt. scannen, printen en kopieren gaat vrij snel. Nieuwe cartrigdes zijn goedkoop, voor het gevoel gaan ze langer mee dan de cartridges van HP. Voor mij geen HP meer.

funrider 16-04-2007

Bij mn ouders staat de 115C. Zelf heb ik voor deze gekozen vanwege de grotere papier invoerlade en tevens support van het universele PictureBridge (je fototoestel aan printer hangen zonder tussenkomst van computer. Tot nu toe een weekje in bezit en zeer tevreden.

t.delaat 01-04-2007

ik heb de printer nu een maand in bezit en is heel makelijk te installeren en heel makkelijk in gebruik verder printen gaat supersnel zowel in kleur en zwart
ik ben er heel tevreden over kwa prijs en gebruik