HP Photosmart C5280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart C5280 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ellen2210 29-01-2009
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Geweldig apparaat met voldoende mogelijkheden. Foto's van prima kwaliteit evenals de gemaakte scans.
Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Ron de W 23-11-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Geweldige printer......., maar voor het printen van een cd of dvd volg de instructies van Elio op! (zie reviews)
Acoustica CD/DVD Label Maker 3.17 dit is echt het programma voor het printen van een cd of dvd.
Het programma wat erbij zit is echt oud, ELIO wie je ook bent....., bedankt voor de tip...., echt jou instructies opgevolgd...., en het werkt perfect, bedankt!

Simplisico 12-08-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Fijne printer, doet wat hij moet doen en levert goede kwaliteit. En doet dat voor een redelijke prijs.
Ik lees hier van verschillende mensen dat het printen van een cd label niet goed zou gaan met de Roxio software, nou ik heb al een paar labels geprint en ze zijn allemaal perfect gecentreerd.

sumarcity 10-07-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Heb de printer nu een paar dagen in bezit. Moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van het apparaat. Heb in het begin problemen gehad met de installatie, maar ben echt super geholpen door de helpdesk van HP. Deze persoon vertelde me tevens over het probleem van het printen van CD en DVD's. Volgens hem was dit verholpen met de nieuwe software die beschikbaar is op de site van HP release datum 02-2008

Marcel Geer 01-07-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Ik heb de printer gisteren gekocht. Direct geinstalleerd. Wordt compleet geleverd, echter is het jammer dat er geen USB-kabel bij zit. Deze had ik gelukkig nog van mijn oude printer.
Installeren was een fluitje van een cent. Documentatie hiervan is prima. Ik draai op XP dus geen problemen ondervonden.
Printer getest dmv foto afdrukken op fotopapier vanaf PC. Uitstekend resultaat met de standaard inkt. Foto afdrukken rechtsreeks vanaf SD-Kaart ook uitstekend resultaat.
Scanner getest, Zeer goede resultaten.
Geluidsproductie is redelijk laag. Alleen als de scanlamp 'terugdraaid' wordt er wel heel veel lawaai geproduceerd.
CD- printen nog niet getest, wel een printable cd-tje bijgekregen. Vraag me af of het ook mogelijk is om een standaardcd met sticker hiervoor te gebuiken.
Meer dan tevreden met deze aankoop.

Ruud van Rosmalen 27-06-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Printer net in gebruik genomen. Had hiervoor een HP psc750, was daar ook erg tevreden over. In gebuik nemen was een fluitje van een cent, allen ging installeren met de bijgeleverde cd-rom niet goed in Vista, maar met de gedownloade wizard ging het perfect.
Geluidsproductie valt wel tegen, maar de kwaliteit van afgedrukte foto's is zeer goed.

Mrs Kneel 02-06-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Printer bavalt redelijk. Tekst printen en kopieren gaat perfect. Ik heb veel problemen met printen vanuit Adobe reader en van de foto's via pc.
Hij print bv een eerste stukje foto en dan niets meer. Ook krijg ik vooral via Adobe maar ook met de foto's een rand met symbooltjes ipv een foto.
Zeer irritant dus. Ga nu maar eens proberen via geheugenkaartje.
Misschien heeft dit met instellingen te maken?
Wie weet de opliossing?

mark_p 22-05-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Op zich een redelijke printer, maar in een netwerk opstelling (printen via USB) enorm traag! Verder goed genoeg voor dit geld.

Nick115 11-03-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Hetzelfde probleem met het centreren en dat oude Roxio. Volgens HP heeft het met de nederlandse windows XP te maken. Nou ik denk dat het zo oud is dat het niet meer compatible is met windows (geupdate versie). Wat adfrukkwaliteit betreft heb ik niets te klagen dat is gewoon goed. Wat het lawaai aangaat moet ik zeggen dat het ding niet echt stil is. En als je de cd/dvd invoerlade naar beneden drukt begint het te klapperen. Het beste is om dan de printer eerst uit te zetten en dan te wisselen van afdrukeenheid. Al met al een probleemprinter, maar voor weinig geld. Ik heb 'm nu goed werkend gekregen, maar wel met enige inspanning.

dutch64 02-03-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Prima printer. Na afgeknapt te zijn op Canon maar eens een printer van een ander merk geprobeerd en in dit geval dus HP.
Printjes zijn goed, printer is redelijk stil (behalve het scanner gedeelte wat een beetje enthousiast met de geluidsproductie is zo nu en dan.
De scanner voldoet voor het maken van een snel kopietje uitstekend, voor hoogwaardige foto's e.d. schiet deze scanner een beetje tekort, maar alle waar dan ook naar z'n geld.
Het printen op cd's of dvd's gaat zeer goed, zeer mooie kwaliteit ook (ik print op Philips printable dvd's). Gebruik inderdaad niet die Roxio rommel, dat gaat niet goed. Ik gebruik Surething CD labeler en dat gaat meer dan goed.
Gebruiksgemak heb ik een magere 7 gegeven want ik vind de HP software niet erg slim ingedeeld, je moet verschillende programma's openen om bijvoorbeeld een nozzle cleaning te doen. Was slimmer geweest als dit allemaal gewoon rechtstreeks onder de gangbare printeropties was ondergebracht.

Elio 13-01-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Het direct printen op CD of DVD betreffende het centreren van het beeld; voor deze printer is in werkelijkheid een grote probleem. En voor wie wacht op een oplossing van HP, deze zal nooit komen. De boosdoener van deze ellende is het zeer oude programma Roxio Express Labeler 3.2 dat word geleverd met de printer; deze programma heeft niet de mogelijkheid voor het centreren van de label. Onbegrijpelijk dat een gerenommeerd bedrijf als HP anno 2008 zulke rommel levert met deze kwalitatief best goede printer. De oplossing voor deze probleem is het programma: Acoustica CD/DVD Label Maker 3.17; deze programma erkent alle nieuwste printers van verschillende merken en is in te stellen specifiek op de HP Photosmart C5280. Ga naar EDIT - Edit Paper/Printer-Templates, instellen op: left 0,10 – up 3.20 – diameter 116 – Hole diameter 38 ( wat mijn printer betreft, deze zijn de beste instelling; de label is perfect gecentreerd en geprint zonder randen). Voor de rest wat betreft scan en printkwaliteit is fantastisch te noemen; scan en kopieer opdrachten qua scherpte en kleur zijn bijna niet te onderscheiden van het origineel. Ik ben zeer verbaasd en onder de indruk van een zo kwaliteit voor een zo kleine prijs. Geen enkele hapering in welke programma ook. Achteraf gezien buiten de labeler software wat mij betreft deze printer is een zeer goede keuze geweest waar ik geen enkele spijt van heb.

EdvL 22-12-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Een mooi en degelijk uitziend apparaat met veel mogelijkheden. Ben erg tevreden over het scannen en afdrukken maar het rechtstreeks printen op CD/DVD-schijfjes gaat niet goed. De afdruk is niet gecentreerd en zit dus uit het midden zoals in een eerdere review al is opgemerkt.
Ook ik heb contact met HP opgenomen en volgens de medewerker van de helpdesk is het probleem bekent en wordt er hard gewerkt aan een oplossing. Probleem is waarschijnlijk de nederlandse versie van Windows (XP).

St-Exupery 01-11-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Ik heb 'm gisteren binnen gekregen. Het is echt een pracht van een printer. Ik wilde 'm eerst niet nemen omdat ik betere reviews van de  HP C4380 (model 2006) had gelezen. Degene die hiervoor een review heeft geschreven, over deze printer, is niet zo positief. Maar ik was naarstig opzoek en ging tientallen sites af. Ik heb de specificaties van elkaar afgewogen. Heel belangrijk dat je ook weet wat je allemaal met een printer wilt doen en rekening houdend met de toekomst. (budgetgebonden)Het is een model uit 2007 dus NIEUW! Ik verwacht dat van HP ook verbetering (wat overigens niet altijd hoeft!).Alles werkt prima, alléén zat er bij mij niet standaard een USB-kabel bijgeleverd. Dat was wel vervelend omdat ik tot de volgende dag moest wachten om te kunnen printen maar de rest kun je wel gebruiken. Je kunt foto's printen ZONDER computer en kopieren spreekt voor zich. Een USB-kabel kost 5,-. Vreemd maar hij hoort niet bij de inhoud van de doos. Ik heb foto's uitgeprint. Het gaat snel en echt mooie kwaliteit en al helemaal voor een huis, tuin en keukenprintertje voor thuisgebruik. Kopieren en scannen is echt geweldig. Geluid wat dit apparaat produceert valt wel mee. Maar dat is voor iedereen anders. Als ik in prijs/kwaliteitsverhouding moet praten is dit apparaat zeker een dikke 9 waard!!! (Cartridges zwart & kleur worden bijgeleverd!!!) Véél plezier met het gebruik van dit fijne apparaat!

kees48 22-10-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C5280

Bijzonder mooi apparaat om te zien, maakt echter in snelste stand geen mooie tekstafdrukken.
Makkelijk was het om fotopapier in de lade te kunnen laten liggen gelijk met het normale papier.
Software en gebruik zeer eenvoudig en duidelijk.
Echter, ik heb hem na 2 weken retour gebracht omdat de printer zeer luidruchtig was en ook na calibratie middels helpdesk de cd's geen gecentreerde afdruk kregen.
Ik heb nu de MP 600 van Canon, uiterst stil en tot nu toe zonder 1 probleem.