Epson Stylus DX4450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus DX4450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

g**************@g******** 13-02-2023

Prima all in onze printer

Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Was niet alleen goedkoop in aanschaf,maar kan je veel goedkopere imitatie cartridges gebruiken.
Hij doet toch al vele jaren dienst en heb ik er nog dagelijks plezier van.

sroelofs 17-01-2009
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

ik heb de printer nu sinds een jaar. De afdrukkwaliteit is goed te noemen en de software is gebruikersvriendelijk (misschien zelfs teveel opties).

Belangrijkste nadelen zijn wat mij betreft het geluidsniveau, dan de inktcartridges erg snel leeg zijn en de spuitkanalen verstopt raken. Met name dat laatste heb ik nog niet eerder zo erg ervaren. Wij printen niet heel regelmatig en geen grote hoeveelheden. Ik heb dan regelmatig dat de spuitkanalen verstopt zitten waardoor de printerkop moet worden gereinigd. En juist dit kost weer veel inkt, mede hierdoor gaan de inktpatronen wel erg kort meegaan. Ik heb de indruk meer inkt te gebruiken voor het reinigen dan voor het daadwerkelijke printen. Gezien deze nadelen komt deze printer niet verder dan een mager vijfje voor gebruiksgemak (ieder keer reinigen) en duurzaamheid (steeds nieuwe patronen kopen)

GJG Video 06-12-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Sinds een maand heb ik dus een Epson all in one DX 4450 hij doet het uitstekend zelfs met niet orginele cartridges zelf nagevuld.In het begin enige tegenslag maar dit was snel opgelost.Ik hoop dat de andere gebruikers hier wat aan hebben.Met vr.gr.GJG

Anoniem 10-10-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Wat willen mensen nu voor een euro of veertig. De printer is nog goedkoper dan de (overigens bijgeleverde) catridges!

Met compatible cartridges kunnen prima fdrukken worden gemaakt en zelfs hget printen van foto's op glossy papier ziet er uitstekend uit!

Inderdaad, het printen duurt wat lang als je foto's op hoge kwaliteit uitprint maar wat geeft dat?
Als je vele foto's wilt hebben is het gfebruik van welke printer dan ook af te raden wegens de hoge prijs!

En wat betreft de HP fans...

Deze cartridges zijn goedkoper de prints beter (dan prijsvergelijkbare printer van HP)

Daarbij is de software een stuk vriendelijker en kleiner.

Ook de scanner van deze all-in-one is prima (zolang je geen oude mat-foto's scant) en snel.

Ik ben er erg blij mee, zeker in vergelijk tot mijn oude HP!

Enige minpuntje: De papierlade vóór kun je gemakkelijk wegklappen maar dat werkt allemaal wel wat gammel, inderdaad hij is wat minder degelijk dan de HP maar ik was toch niet van plan om er mee te gaan gooien.

Oh, Ja. Het één op één kopieren gaat ook perfect!

Octaviavia 01-10-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Waardeloze printer. Wij printen echt sporadisch. Heb 10 jaar lang een HP Deskjet 710C gebruikt. Altijd inkt bij laten vullen, nooit problemen totdat ouderdom toesloeg en met pijn in het hart weggedaan. Dan maar een multifunctional. De herrie die dit ding maakt is tergend. Zeker 's avonds als de rest van het gezin slaapt en je nog even snel een printje wil maken. Even snel ja....Eerst zoeken naar geschikte kwaliteit. De snelste is onleesbaar, de beste vreet inkt. Wanneer je de juiste instelling hebt gevonden middels talloze mislukte printjes is de cartridge leeg. Ons bin zuunig dus ik heb goedkope inkt besteld. Geweldig. Dacht ik. Sindsdien nooit meer een fatsoenlijke afdruk kunnen maken. Vlekken, strepen, lege regels, ontbrekende kleuren en niet herkenbare cartridges. Ik gun hem nog 1 kans met originele inkt en anders staat er weer een good old HP op het bureau. Goedkoop is duurkoop, zo blijkt maar weer

ivo2008 10-06-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

een no nonsens alles in één printer, als je het voor recreatief gebruik wilt gebruiken, zoals ik, is het fijn ding. af en toe iets uit printen, een scan van je foto.s maken en plaatsen op het internet geen probleem. kwaliteit zeker niet slecht te noemen, is wel een beetje langzaam en maakt een beetje geluid, maar dat is zeker niet erg. 5 paginas uitprinten is ong. 1 minuut.

rvaanholt 25-05-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Heb de printer nu een paar maand in bezit. Voornamelijk gekocht voor het afdrukken van foto's.

De kwaliteit van de foto's zijn zeker goed te noemen! Zelfs met compatibles, maar het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat het papier innemen van 10 bij 15cm heel slecht gaat. Heb al menig afdruk eraan verspeeld.
In de meeste gevallen gaan A4 en A5 vellen wel prima.

Verder is de printer wel erg lawaaierig.

Eva5 26-04-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Ik vind dit helemaal geen fijne printer. Heb hem nu ongeveer een half jaar. Hiervoor had ik een (oude) Hp waar ik veel gelukkiger mee was. De printer is langzaam (met opstarten en printen) en maakt veel herrie. Het meest irritante vind ik dat de cartridges zo snel leeg zijn. Na ongeveer 60 (zwart-wit tekst-)printjes is de zwarte cartridge alweer leeg. Na het vervangen moeten de spuitgaatjes dan ook iedere keer weer gereinigd worden voor fatsoenlijke afdrukkwaliteit en ook dit kost weer inkt. Ik print weinig, maar wordt gek van dit apparaat. Nooit meer.

RuudR 19-02-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Printer print goed. Niet snel wel mooi. Tot nu toe werkt de printer geheel naar verwachting. Volgens 123-inkt zijn de compatibeles ook bruikbaar en goedkoper dan de originele (ik blijf Nederlander).
Installatie ging prima, scannen en kopieren (kl+zw) werkt prima. Nogmaals geen snelle printer maar wel een printer die goed en mooi print.
Kijk ook eens naar de prijs ?
Maakt inderdaad wat meer herrie dan mijn vorige printer.

carmania2000 18-02-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

ik zal maar een tweede review schrijven, ben ondertussen al toe aan mijn tweede exemplaar. De eerste hebben ze na lang klagen omgeruild omdat hij beschadigd was teruggekomen van de epson hersteldienst. Heb dan eindelijk in de week mijn nieuwe gaan halen. Heb hem vol verwachting uitgepakt en aangesloten. Ik probeer een kleurencopy te maken en wat is mijn bevinding : dit exemplaar is zowaar nog slechter dan de vorige, die hield dan tenminste nog drie dagen vol. Deze printer print net als de vorige met strepen, onvolledige lijen tekst, ...

Ray4691 07-02-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Ik vind het een goed apparaat. Ik heb ook nog een 300 FOTO fotoprinter van EPSON welke echt perfect is, maar voor algemeen gebruik is deze prima. Goedkope inkt door aparte cartridges. Echt erg netjes. Ik beoordeel hem dan ook afgezet tegen de prijs.

Succes allemaal.

NB: ik begrijp dat dit apparaat voor sommigen tegenvalt. Maar ik kijk ook naar de prijs.

Mr Rens 10-01-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Printer nu 14 dagen in gebruik.
Voor mij een prima printer.
Ik print niet zo heel veel maar alles werkt uitstekend.
Ben er zeer tevreden mee.

Marco31 07-12-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4450

Deze printer heb ik pas geleden gekocht. Een goede printer voor thuisgebruik. Installeert zichzelf goed, duidelijke installatie beschrijving meegeleverd. Afzonderlijke inkt patronen. Deze zijn goedkoop te koop (max 10 euro).
Software is gemakkelijk te gebruiken.
geeft goede print-scan en kopie resultaten.

Duurzaamheid is mij nog onbekend, ik heb hem te kort.

Tot nu toe zeer tevreden met deze niet te dure all in one printer.