HP Photosmart C6200 C6280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart C6200 C6280 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

racemannetje 11-03-2009
Geschreven voor: HP Photosmart C6200 C6280

Printer speciaal gekocht omdat dee een netwerk aansluiting heeft. Wat een slechte printer inmiddels meer dan een half jaar in bezit, echter verschillende problemen ondervonden.

1) Drivers/software is een ramp, verschillende keren opnieuw moeten installeren omdat ze opeens niet meer werkte.
2) Foto's uitgeprint maar ze zien er niet uit (te veel inkt)
3) Hij print niet recht, papier komt er schuin uit.
4) Inkt is ontzettend duur in vergelijking met mijn andere printer (Canon).
5) De printer kan niet in stand-by mode wat je wel mag verwachten van een netwerk printer.

Ik heb inmiddels verschillende support calls gehad/lopen bij HP.

Afdruk kwaliteit is zeer slecht in vergelijking met mijn 4 jaar oudere Canon (die ik gelukkig nog heb)

Dramatisch! Nooit meer HP!

AlwinK 08-11-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C6200 C6280

Inmiddels deze printer/scanner al twee maanden in bezit en nog niet teleurgesteld! Gekocht voor dubbelzijdig afdrukken van brieven, websitess etc.
Gebruikerssoftware draait prima op OSX en Windows XP. De printer staat geïnstalleerd in mijn thuisnetwerk via een router. Mbv de software kun je ook via het netwerk scannen zowel vanaf PC als MAC. Ook de multimediakaartjes (SD, MMC, CF, MS, MSduo en XD) kun je uitlezen, ze worden als schrijf gekoppeld Ook te gebruiken als kaartlezer dus, en dat via en netwerk!
Handig:
- een ingebouwde webserver/website om de printer in te kunnen stellen en overzichten en printque te bekijken.
- op de printer gelinieerd,notitie, grafiek, muziek schrijfpapier drukken.
- Rode ogen verwijderen op de printer,
- Albums, paspoortfotos ec. afdrukken vanaf geheugenkaartjes.
Afdruk kwaliteit van foto's op Premium fotopapier (aparte lade) valt me tegen. Donkere partijen en gezichten zijn gespikkeld.

PvC 07-11-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C6200 C6280

Met de printer op zich is niet zo heel veel mis, alhoewel ik al snel papiervastlopers kreeg maar dat kan ook aan het papier liggen.
Ernstiger is de brakke HP software die wordt meegeleverd. Op mijn (schone!) XP installatie resulteerde dat in spontane herstarts en foutmeldingen bij het afsluiten van Word. Enig speurwerk op internet leverde de HP (Cue) service als boosdoener. Deze gedisabled en daarna geen problemen meer. Met dit soort problemen mag je een gebruiker echt niet opzadelen. Hij is op dit moment op meerdere plaatsen in de aanbieding, dus mogelijk hebben meerdere mensen dit soort problemen (waarbij je als consument niet meteen aan de printer zult denken).
Om deze reden gebruiksgemak een 5. Verder is de interface op de printer overigens duidelijk.

A.M.A.B 10-08-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C6200 C6280

Een fantastische printer, de HP Photosmart C6280 hij doet het geweldig en de afdrukkwaliteit is prima, zeker de foto's en wat dat voor gezeur over de scanner is begrijp ik niet, die doet het gewoon perfect.
Zeker de opties die ingebouwd zijn voldoen prima, probeer maar eens de sjablonen!
Zeker met kleur afdrukken is hij snel en goed en de duplexmodule is een pré.
Ik ben er erg blij, alleen wat de cartridges doen en hoelang, daarvoor heb ik hem tekort, dus daar kan ik niet over oordelen.

stickymike 06-08-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C6200 C6280

Ik heb deze all in one aangeschaft ondanks de slechte review applefan.Zeer mooi drukwerk en bij mij is de scanner echt niet langzaam en scant ook prima ik denk dat het ook aan ligt wat voor papier je scant ik ben zeer tevreden met deze aankoop.Alleen de software vind ik wat onhandig maar dit zal wel een kwestie van wennen zijn.

APPLE fan 19-05-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C6200 C6280

dit is een ALL-IN-ONE printer en scanner. De printer print goed, mooie kleuren - fraai drukwerk.
De scanner bakt er niks van, als ik drukwerk scan dan zit het bij blauw en groen vol strepen. Er is wel een functie aanwezig om dat probleem op te lossen EFFENEN en je kunt er dan ook voor kiezen om in hogere bitdiepten te scannen maar echt soelaas geeft dat niet en de scanner wordt dan -als je die twee inschakelt- heel erg traag (wachten duurt lang!). De gebruiksaanwijzing geeft dan vervolgens aan om als Effenen en een hogere ditdiepte niet voldoende zijn om dan een velletje doorzichtig plastic tussen scanobject en glasplaat te leggen. Maar zeg nou zelf dat zijn toch geen oplossingen van vandaag de dag.
Ik had een oude HP scanner (die wordt niet meer ondersteund dus de software past niet meer om m'n huidige computer) en daar had ik dit soort problemen helemaal niet.
Samenvatting: het printwerk is mooi, de scanner slecht en de cartridges zijn wel een stuk goedkoper dan bij mijn vorige printer maar ze zijn ook weer zo leeg.