Epson Stylus DX8400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus DX8400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

hoogeveen 15 06-03-2009
Geschreven voor: Epson Stylus DX8400

wij hebben het helemaal gehad met dit apparaat de inktcardridges zijn steeds leeg of geven niet herkend aan (ook de originele) als er een kleur leeg aangeeft kan je ook niet meer zwart printen en als je de zwarte cartridge dan vervangt geven ook de kleuren aan opeens leeg te zijn terwijl ze daarvoor nog halfvol aangaven we hebben dit apparaat nu 5 maanden er zijn al voor ruim € 100,- cartridges ingegaan en we hebben nog geen 5 pagina's in kleur geprint.
een chips resetter helpt ook niet en na een klacht aan de hulpdienst kregen we als enig antwoord dat we de nieuwste software moesten downloaden even schudden en schoonmaken. ook dat hielp dus niets.

Kwelgeest 18-04-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX8400

Werkt prima, en heeft mooie kleuren.
Ook met de compatible cartridges van Pelikan.
Deze inkt patronen hebben geen chip erop zitten net zoals de Canon mp520.
De Pelikaan patronen kosten maar zo'n 5 euro per stuk.

Frits2006 26-01-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX8400

Heb deze printer sinds een week ontvangen. Zeer eenvoudig te installeren en geeft haarscherpe prints en copieen.
Ziet netjes uit, is compact en eenvoudig te bedienen.