Brother DCP-J715W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-J715W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

bouwcons 26-11-2013
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Slechte machine. Eerst de printkop dicht na een jaar. Gerepareerd onder garantie. Nu werkt de papierdoorvoer niet meer. Het blad wordt niet opgepakt, dus ook niet doorgevoerd. Kan ie weer terug.

Sabine723 18-07-2013
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Na verloop van tijd heeft mijn printer last van papierstoringen. Uiteindelijk niet te verhelpen en op de schroothoop moeten gooien. Geen succes geweest deze aankoop

jacq31 21-05-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Fijn apparaat, werkt ook goed met dikker papier dan normaal papier, of met bedrukt papier voor handmatig dubbelzijdig printen.
Scannen gaat best snel en vooral eenvoudig
Geeft niet bij elk wissewasje een foutmelding, maar doet wat ie moet doen.

Ik vind het een printer/scanner die niet zo moeilijk doet

GRAAFFR 18-03-2012
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Perfect appparaat. Goedkope cartridges. Werkt perfect. Ook WiFi is makkelijk in te stellen. Alleen Brother Creative Center is de Wifi printer niet, klein minpuntje.
Voor de rest zeer goed apparaat, print makkelijk kaarten en is niet duur. Gewoon doen zou ik zeggen.

victor69 23-12-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Waardeloos apparaat, het zogenaamde Wifi printen werkt na meerdere malen met Brother support te hebben gesproken nog steeds niet. En laat dat nou de primaire reden zijn geweest om dit ding aan te schaffen. Als je wireless wil printen koop deze printer dan vooral niet.

J0D 23-01-2012

Hoi Victor,
Had met af-fabriek firmware-versie A icm iets oudere Netgear WGR614v6-router ook problemen.
Na installatie firmaware versie B opgelost. Printer connecteert nu "als een zonnetje"!

Graaffr 28-11-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Mooie kleine printer, makkelijk aan te sluiten op Lan of Wan. Goede printkwaliteit. En 1 voordeel de cartridges zijn goedkoop.
Toppertje dus

Ivo002 28-07-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Erg goede printer, snel te installeren op je draadloos netwerk. Wel opletten met het ingeven van je wachtwoord dat standaard hoofdletters staat geselecteerd op de printer. Als je WPA2 hebt wel opletten dat deze printer alleen PSK ondersteunt.

Cartridges zijn ook lekker goedkoop kwaliteit prijs is prima in verhouding.

Renger B. 16-04-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Na lang wikken en wegen besloten om deze printer te kopen, heb hier geen spjt van.
Het was een eitje om deze aan te sluitrn op het netwerk daarna software instaleren en het printen gat vanzelf.
Zeer tevreden over het print resultaat.
Printer gaat na print opdracht van zelf aan en na 5 min van zelf weer uit (is in stelbaar), gemak dient de mens.

review mark 02-03-2011
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Deze brother is voor mij erg handig vanwege het scannen van stapeltjes documenten en het printen met goedkope cartridges. Wat ik alleen erg vervelend vind is het feit dat de verbinding met de computer het vaak laat afweten. Ik heb veelvuldig contact met de helpdesk gehad (soms dagen wachten op antwoord), maar dat heeft niets uitgehaald.

Ik ben een redelijke digibeet en moet het hebben van apparaten die werken. Bij mij doet hij dat regelmatig niet!

J0D 23-01-2012

Hoi Mark,

G2 21-12-2010
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Ik heb de Brother ruim een maand in bezit maar gebruik hem pas ± 2 weken . Voorzover ik hem nu kan beoordelen is het een perfecte machine !! Heel mooie fotoafdrukken en print vlot! Ben wel nog af en toe wat zoekend binnen het scala van mogelijkheden.
Aanrader voor een betaalbare prijs. Printershop is OKAY. Alles tienen.

robert1111 21-10-2010
Geschreven voor: Brother DCP-J715W

Geen gedoe meer met kabels aansluiten.
Aanmelden op je router, software installeren op je pc/laptop en printen maar, draadloos.
Deze rechttoe-rechtaan printer doet het allemaal, printen, copieren, scannen.
Zet m ergens op een mooi plekje en verbind m met je router. Alle apparaten vinden hem.
Zo goed als plug & play, complete wizard aan boord, je kunt amper iets fout doen.