Epson Stylus SX125

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus SX125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

eeve0805 26-11-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Veel storingen,gebruikt ontzettend veel inkt dus erg duur in het gebruik (ondanks de 4 cartridges).
Voor mij nooit meer Epson!!

Gert van Loo 12-05-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Hopeloos ding, de slechtste printer die ik ooit in huis heb gehad. Herkent steeds cartridges niet waarna de software voorkomt dat je kunt printen. Ook na het installeren van splinternieuwe (Epson) cartridges weer hetzelfde.
Eerste en definitief laatste Epson product.

Reekers 20-04-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Half jaar geleden een epson stylus sx125 gekocht. sindsdien steeds problemen m.n. het verwisselen van de cartridges gaat zeer lastig m.n. het in en het eruit halen. Vervolgens is zuipt deze printer idd inkt na enkele prints geeft deze al aan dat de desbetreffende cartridge leeg is. Heb dan echt niet veel prints gemaakt. Nu weer het probleem dat bij uitprinten er niets op het papier komt te staan een leeg vel dus terwijl er wel voldoende inkt in zit. We zijn na consultatie in de winkel en ook bij epson telefonisch niet tot oplossing gekomen vd printproblemen. Ik koop dit merk dus ook zeker niet meer. Aanrader is zie eerst op het internet naar klantbeoordeling en testbeoordeling voor je een printer aanschaft. Dat dus ik dus nu ook zeker

MvdMeulen0032 21-02-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Ik kocht mijn sx 125 een paar maanden gelden en het ding zuipt cartiges in een maand leeg. Ik print niet eens zo vaak en gebruik altijd de laagste print kwaliteit.

Daarnaast is het behoorlijk irritant om cartiges te verwisselen. You moet echt met het apparaat worstelen om de cartiges erin or eruit te krijgen. Dat op de knop drukken werkt eens per 10 keer dat je het probeert.

Nu doet ook ineens mijn scanner het niet meer. Bij de techsupport van Epson weten ze van niets. Ze kunnen aleen maar met standaard oplossingen komen van driver opnieuw installeren, alsof ik dat niet al meerdere keren had geprobeerd. Verder gooien ze je constant in de wacht met het meest irritante wachtmuziekje wat je je maar kunt voorstellen.

De handleiding geeft weinig informatie en bestaat uit een verzameling gevouwen papiertjes. Je krijgt er ook geen eens een USB-kabel bij, terwijl je die wel nodig hebt.

Nooit geen Epson meer voor mij.

spunky 08-01-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

VERBRUIKT/MISBRUIKT heel veel inkt. Na 10 velletjes gaf de nieuwe [13ml] al een kwart onder max aan!

Pluspunten:

+makkelijk in gebruik [scannen,afdrukken]
+mooie vormgeving
+cardridges makkelijk te vervangen [gelukkig maar want dit moet je zeer regelmatig doen]

Had toch wat meer moeten investeren, een een printer moeten kopen die GEEN kleur gebruikt bij zwarte tekst printen.

Schandalige verspilling.

vettejus52 04-01-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

In een speciale aanbieding gekocht voor 25. Gelukkig maar, want hij vreet werkelijk inkt. Zoals de meesten hier al medelen: als er 1 van de 4 patronen op is, weigert hij alle taken, er is geen mogelijkheid om middels instellingen alleen zwart te gebruiken.
Drukt goed af en scant ook heel behoorlijk

Anton311 07-12-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Foto's afdrukken is erg goed.
Ik doe dit niet vaak, want in de praktijk is de HEMA beter.
Ik wilde gewoon een eenvoudige printer voor formulieren van internet, en het maken van een paar kopieen, want dan hoef ik daar de deur niet voor uit.
Het kan mij niet schelen of die cartridges snel leeg gaan, ik print bijna niets....ook beter voor het milieu. En dan zie je wel dat die cartridges niet snel leeg gaan.

Anton311 03-08-2012

Nu beginnen bij mij ook de problemen.

Dikke strepen over de hele pagina. Reinigen van de spuitmondjes helpt niet, driver opnieuw installeren ook niet.

Niet kopen deze printer.

jw.hakkers 06-12-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

voor zijn prijs een prima apparaat inktpatronen origineel zijn duur,maar alternatieven zijn er ook.compatibel patronen bij go voor inkt met chip kosten je 4,95per patroon voor 15ml

vroegop 05-04-2012

Hallo JW.Hakker
Ik heb ook zo'n printer, helaas zijn de inktpatronen
zo leeg. Waar kan ik die compatibel patronen kopen?
Vast bedankt voor je reactie.
Groeten Wil

epson 1949 14-11-2011

Algemeen:
Het moet verplicht worden om bij de advertenties door de adverteerder te laten vermelden welke cartridges er noodzakelijk zijn met de eventuele prijzen!!

De cartridges bij epson SX125 zijn erg duur en erg snel leeg. Dus weer een printer die op de markt is gezet om de peperdure cardtridges aan te moeten schaffen. De prijs van de inkt is, omgerekend per kg bijna net zo duur als een kg Goud!!!!
DIT IS TOCH BELACHELIJK. WAAR BLIJFT DE POLITIEK????

Anton311 07-12-2011

DAT kan je zelf uitzoeken voor je een printer koopt.

Dave072 13-11-2011

Gebruikt HEEL VEEL inkt.

Als er 1 kleur leeg is dan kan je al niks meer printen.

En bij zwarte afdrukken gebruikt de printer ook de kleur patronen!!!

Stelt me erg teleur dat printerfabrikanten nog steeds trucjes gebruiken om hun inktpatronen te slijten.

Reekers 20-04-2012

ben het hier volledig mee eens heb dezelfde problemen met deze printer. goedkoop is hier echt duurkoop. ik baal ervan dat ik deze printer heb gekocht dus win vooraf informatie in als ik er nu weer een koop

i.g 31-10-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Om een goede afdrukkwaliteit te krijgen moet je de printer zo instellen dat hij extra inkt gebruikt. De cartridges zijn peperduur en niet als B- merk te koop . en bovendien binnen de kortste keren leeg. Als leuke extra gebruikt de printer alle kleuren bij zwarte prints met als gevolg dat als een kleurcartridge "leeg" is en dat is al heel snel je ook niet meer zwart-wit kunt printen. Deze printer is pure geldklopperij.

PieterDerk 23-10-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

De Epson Styles SX125 stelt hevig teleur. De zwarte cartridge is en snel op en bij 3/4 leeg geeft de printer aan dat hij de cartridge niet herkent. Dit zowel bij originele als ook bij de semi originele van SecondLife.

had ik het maar geweten 04-10-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Gebruikt kleurencartridges als je zwart print. Gevolg: kleurencartridges in no-time leeg EN kan niet meer printen met alleen zwarte cartridge. Dus genoodzaakt om de paar uitdraaien 4 nieuwe cartridges te kopen.
Goedkope printer betekent dure inkt, dat wist ik. Maar dat 4 cartridges na zo weinig zwarte tekstuitdraaien gewisseld moeten worden had ik liever vooraf geweten, dan had ik hem niet gekocht.

epson1949 08-07-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

De printer heeft na 8 maanden 'de geest'gegeven!
Na het aanzetten kwam er constant een mitraileur geluid uit de printer (t.g.v. snaar van de laser)en sprong daarna op 'tilt'.

Teruggebracht naar de winkel en geld terug gekregen,maar men kon dezelfde niet meer leveren. Nu zit ik nu met 10 nieuwe cartridges en 4 reinigings cartidges voor een printer die waarschijnlijk niet meer te leveren is! Wat een blamage van 'Epson ' door zo'n prul op de markt te zetten.

jet1980 10-06-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

ik heb m nu een paar maanden ,het is tobben met de cardridges,zo leeg!
ik raad m niet aan om te kopen

Marc770 28-05-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Ik begrijp de kritiek op deze printer totaal niet.
Kost 50,= , wil je hiervoor supersnelle state of the art ?
Het apparaat was kinderlijk eenvoudig te installeren in een paar minuten en levert prima afdrukken , ook foto's. ( wel enigszins traag vergelijken met bijv. Canon )
Zwart wit foto's doet hij zelfs in zeer neutrale tint zonder enige kleurzweem.
Prima ding !

Rob Garnier 14-04-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

De printer vreet inkt en wordt geleverd met bijna lege patronen Na 25 printjes moest ik alle patronen al vervangen, die trouwens negens als B merk te krijgen zijn.Kosten per patroon 10,-. Daarnaast maakt hij veel geluid en is erg langzaam. Veel langzaamer dan in de beschrijving staat. Echt een enorme miskoop.
Wie hem gratis wil hebben mag hem komen ophalen hij is twee weken oud.

peetdejong 13-04-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Wat heb ik hier een spijt van. De printer vreet cartridges. Ik had een HP en daar kocht ik 2x per jaar cartridges voor. Nu moet ik 1x per maand nieuwe aanschaffen en nergens direct leverbaar. Klere ding

Louisefee 28-01-2011
Geschreven voor: Epson Stylus SX125

Ingewikkelde, langdurige procedure eer je printer geïnstalleerd is en loopt. Dit moet toch eenvoudiger kunnen. Het openen en sluiten van de diverse kleppen voelt fragiel aan, je denkt elk ogenblik dat er iets kan breken. Losse cartridges is uiteraard wel fijn. Handleiding die meegeleverd is, is ronduit minimaal. Slecht dus... je bent verplicht om via de meegeleverde Cd-rom te gaan lezen. Als je geen verstand hebt van installeren, een kwalijke zaak. Afdruk is wat flets....
USB kabel niet meegeleverd, kost al gauw zo'n 15 - 20 euro meer.