HP Deskjet 3050 All-in-One Printer - J610a

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Deskjet 3050 All-in-One Printer - J610a op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Benuiter 23-09-2011

Sins 2 dagen in bezit van HP 3050, ben er al zeer tevreden mee.
Draadloos aansluiten ging erg makkelijk op 2 laptops, en heb een app geinstalleerd op mijn Samsung galaxy S2 waardoor ik direct vanaf mijn telefoon kan printen.
Heb hem bij BCC gekocht voor 60 euro incl verzenden.
Een mooie goede printer met veel mogelijk heden voor weinig geld.

els68 21-09-2011

Net voor 60 euro gekocht bij BCC. Installatie in draadloos netwerk was zo gedaan. Inktpatronen erin zetten ook makkelijk. Prints zien er goed uit. Er zijn goedkopere inktpatronen te koop voor deze printer, dat vond ik ook belangrijk. Verder is er een Linux driver te krijgen. Die heb ik nog niet gedownload, maar hij is er in elk geval wel. Lawaai vind ik meevallen. Super all in one voor deze prijs!

Willem S1 13-12-2011

Waar zijn de goedkopere cartridges te koop en tegen welke prijs.

Willem

BDW© 16-08-2011

Net opgehaald en geïnstalleerd. Dit ging allemaal vrij eenvoudig, denk dat ik 15 minuten nodig heb gehad.
Draadloos printen werkt ook gewoon meteen, printer neemt alle wi-fi instelling gewoon over vauit je pc dmv usb.

Marco Schepers 14-08-2011

Net gekocht de speciale versie van de Makro, heeft wel een display en support eprint en Airprint van iPad. Gemakkelijk in te stellen, scan'd snel en vooral super dat hij werkt op airpriint, in de lijst van Apple staan veelal veel duurdere printers die dit zouden ondersteunen. Wireless werkt super ook eprint is geinig, overal printen opje thuisprinter.

Niekus 18-01-2011

Ik heb deze printer gekocht bij Dynabyte. Prima AIO voor deze prijs en voor eenvoudig htk-gebruik. Mooi wireless en met twee cartridges. 301 gewone maat voor ongeveer €. 15,= de XL-versie voor ongeveer €. 23,=. Installatie appeltje-eitje, printer prima, scannen tot 1200 dpi. Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen. De hoeveelheid papier (quick-manuals in 24 talen) doet het tegendeel vermoeden.
Oja, koop er wel een stofdoek bij, want de zwarte laqué afwerking laat elke vingerafdruk zien, zelfs als je er nog niet aan hebt gezeten. Mooie eco-tas in de verpakking

Kenny13 07-12-2010

Ik heb deze printer via Bobshop in de aanbieding voor slechts 64 euro (incl verzendkosten) gekocht.

De eerste indruk: een mooi vormgegeven printer. En jawel: inclusief USB-kabel.

De afdrukken zijn zelfs in de conceptstand van zeer goede kwaliteit (zoals ik van HP gewend ben), maar de conceptstand zou nog wel wat meer echt concept en dus zuiniger mogen zijn. De software heeft niet veel instelmogelijkheden, wat toch wel even wennen is na mijn oude HP 5740 waarbij ik vele menu's met instellingen had.

De scanner doet zijn werk gewoon goed: niet uitmuntend, maar ruim voldoende voor alledaags gebruik.

De printer maakt bij het printen aardig wat geluid en bij het scannen al helemaal.

Over de inktzuinigheid kan ik nog niet veel zeggen, met een XL zwarte cartridge van iets meer dan 20 euro zou hij 480 pagina's moeten kunnen printen (= 4 ct per afdruk). Ik hoop daar in conceptstand zo'n 600 pagina's uit te halen. Voordeel van deze cartridges inclusief printkop is dat ze alleen inkt verbruiken voor het printen, en niet zoals de Canon printers ook voor het automatisch reinigen.

De knopjes naast het schermpje zijn niet erg intuïtief en het menu dat op het schermpje verschijnt heeft wat mij betreft weinig functie.

Groot voordeel is de uitvoerlade, die in veel andere HP's ontbreekt, het papier blijft tenminste netjes liggen.

Voor wie handmatig dubbelzijdig wil printen: dit werkt alleen goed als je de printer instelt op 'van achter naar voren' printen: anders moet je alle Maar tegelijkertijd heeft deze printer alles in hpagina's gaan omdraaien.

Conclusie: Niet de allerbeste printer die ik me kan voorstellen. Opvallend genoeg is er vooral op de softwarefuncties bezuinigd en de herrie tijdens het scannen geeft wat twijfels over de degelijkheid.
Maar ik moet ook realistisch zijn: Het is een van de goedkoopste multifunctionals op de markt die alles (printen, scannen, kopieren) gewoon goed doet. En de afdrukken zijn uitstekend. In zijn prijsklasse zeker een aanrader.