Epson pcAnywhere v.12.5 Host

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson pcAnywhere v.12.5 Host op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Luchanti 24-12-2014
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Installatie ging prima en alles werkte prima. Totdat ik de eerste keer de cartridges moest vervangen. Gekozen voor een niet originele omdat dit nogal scheelt in de kosten. Volgens de verkoper zou dit geen problemen moeten opleveren. Dit was dus wel het geval. Met de cartridges terug gegaan en het verhaal verteld. Toen gratis originele Epson cartridge meegekregen. Deze gaven ook problemen, cartridges niet herkend. Alles opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het weer. Nouja, werkte... Na iedere 3-4 printjes liep ie vast halverwege de print. Kon dan helemaal niets meer doen en moest de stroom eraf halen om weer wat te kunnen. Toen weer foutmelding dat de cartridges niet herkend werden terwijl er originele inzaten. Na iedere keer weer opnieuw installeren ben ik het een keer zat. Voor mij geen Epson meer.

ik123ik 06-03-2012
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Dit wordt de eerste en laatste Epson. Bij het printen van kaarten (iets dikker papier) niets dan problemen. Hierover contact gezocht met de Epson, maar de klantenservice is nog dramatischer dan het apparaat zelf (er wordt uit een boekje een lijstje afgewerkt wat je mag proberen, van enig inzicht door medewerkers is niet echt sprake tijdens de chatsessie) Na een uur aanrommelen was de conclusie dat het papier te dik was en men garandeerd enkel eigen epson papier, met deze beoording mag je het uitzoeken. Kortom je zit met een apparaat opgescheept welke niet meer dan het 60 of 80 grams papier aankan.
Dan maar weer terugschakelen op mijn oude vertrouwde HP welke gewoon doet waarvoor deze is gemaakt, namelijk scannen en printen.

PC-volk 18-01-2012
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Na het wisselen van de inktpatronen, wat overings heel snel moest gebeuren, werkt de printer niet meer.
Ofschoon ik de aanbevolen types heb gebruikt blijft
hij aangeven, dat de printer deze patronen niet kan herkennen. Adviesen van de Help-Desk ten spijt.
Bovendien was hij heel erg traag en de geluiden gaven ook geen goed gevoel

suppie55 11-10-2011
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Nu een tijdje in gebruik en de printer bevalt nog steeds goed. Vele mogelijkheden en instellingen en een gebruikersvriendelijk menu. Ik vind het geluid meevallen. Dit geluid is mede afhankelijk van je instelling. Als je de printer op "concept" zet, dan maakt hij meer lawaai dan in de normale modus. De printerpatronen die ik nu gebruik zijn niet de originele (wat een behoorlijk bedrag scheelt en meer inhoud dan de originele) maar de printkwaliteit wordt er niet slechter door. Nog steeds goede kwaliteit print. Al met al zeer tevreden met deze aankoop. Afgezet tegen de prijs is dit dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

henny 65 02-07-2011
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Het aansluiten is geen probleem. De afdrukken zijn redelijk. Ik vind hem behoorlijk veel lawaai maken en de geluiden die hij maakt geeft je niet het gevoel dat het een degelijk apparaat is. Als je de printer een week niet gebruikt zijn de kanaaltjes deels verstopt. Als je net als ik weinig print zal je de meeste inkt verbruiken voor het reinigen van de kanaaltjes en dan wordt het een dure printer in het gebruik. Ondanks de lage prijs heb ik spijt van deze aankoop. Als ik na een week iets wil printen kan ik eerst het reinigingsproces doorlopen.

heuvel4 19-06-2011
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Omdat de vorige HP "all in one" na ruim 6 jaar kapot ging, deze Epson "all in one" gekocht.
Installatie (en via een kabeltje) gaat prima.
De HP was toch wel degelijker in uitvoering en ook de printkwaliteit is bij de HP toch wel beter.
Maar voor de prijs (tot eind juni ook een refund van € 20 van Epson) is deze Epson toch een goede aankoop.

Suppie54 02-06-2011
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Deze SX 425W is een prima printer, zeker als je daar de prijs (€ 39,00 incl. refund) tegen af zet. Aansluiten is eenvoudig. CD in de PC, installatieprogramma laten draaien en de instructies opvolgen. Vanzelf komt de melding dat je draadloos kunt installeren met gebruikmaking van het beldscherm en de eenvoudige toetsen op de printer. Het is ook mogelijk de installatie te voltooien met een printer kabel. Deze keus maak je tijdens het installatieproces zelf. Afdrukkwaliteit is prima en de printer is behoorlijk geruisloos. Ook scannen kan draadloos. Natuurlijk moet je nog wel zelf het te scannen document op de glasplaat leggen. Al met al voor thuis gebruik een uitstekende keus.
Nu nog even afwachten hoe lang de bijgeleverde inktpatronen het uithouden. Het is natuurlijk altijd handig een extra setje paraat te hebben, want een lege patroon komt altijd onverwachts en natuurleijk net op het moment dat het jou niet gelegen komt.

vlaflip 05-04-2011
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Fijne printer, installatie is een makkie, ook via Wifi. Apparaat had met z'n mogelijkheden en kwaliteit best twee keer zo duur mogen zijn.

In tegenstelling tot vermeld in een andere review heb je daar helemaal geen kabelverbinding bij nodig. Dit kan ook prima via het schermpje en de aanwezige knoppen, maar dit is wel een gepriegel aangezien je geen echt toetsenbord hebt.

Gebruik is intuitief, Scansoftware (via netwerk) is erg beperkt, kan scannen naar een bestand op je schijf (aantal image formaten zoals jpg en tiff of pdf) en dat was het wel zo'n beetje. Zit geen echte windows-scanner of twain driver bij zodat je niet direct in MSPaint (of Corel ofzo) kan scannen. Opzich geen probleem, via bestand werkt ook en ik heb hem eigenlijk primair als printer gekocht.

Instellingen blijven na het verwijderen van stekker uit stopcontact gewoon bewaard. Dit schijnt niet bij alle wifi printers het geval te zijn.

Je merkt in het gebruik geen verschil tussen USB en WIFI dus ook draadloos zijn alle mogelijkheden beschikbaar.

cliogek1970 24-02-2011

Zeer fijne multiprinter.

Installatie is een makkie.
Het enige nadeel is dat bij de installatie de printer even moet worden aangesloten met een kabel, welke niet wordt bijgeleverd.
Dus om de printer te installeren moet er een kabel worden gekocht of geleend voor 1 minuut gebruik.

Bartje67 30-11-2010
Geschreven voor: Epson pcAnywhere v.12.5 Host

Sinds een paar dagen in mijn bezit.

Gekozen omdat deze aan te sturen is middels WIFI en omdat er 4 losse cartridges inzitten welke je tzt afzonderlijk van elkaar kunt vervangen.
Bij enkele andere merken kan je alleen een complete kleuren cassette vervangen terwijl vaak niet alle kleuren zijn opgebruikt.
Installatie super eenvoudig en werkt perfect.
Plug en play.

Afdruk resultaat en snelheid prima in orde.