HP Officejet Pro 8500A Plus - A910g

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Officejet Pro 8500A Plus - A910g op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

ro.es 20-09-2012

Probleemloze ALL In one van HP. Reageert goed op opdrachten via WLan. Ik gebruik deze HP voor home office doeleinden. De printkwaliteit is uitstekend en gaat deze HP ook nog eens enorm zuinig met inkt om. De bijgeleverde Software geeft volledige controle over alle functies. Een van de beste HP All in one printers waar ik tot nu mee gewerkt heb. Kortom zeer tevreden.

R Peursem 03-07-2012

waardeloze printer zet hem maar nooit uit want als je hem daarna weer aanzet zit je een half uur te wachten tot dat kreng klaar is met zijn onderhoud

ro.es 02-06-2012

Probleemloze printer. Print nog steeds op de eerste cartidges ondanks veel gebruik. Inkt lijkt niet op te kunnen. Reserve cartridges blijven nog in de lade liggen.

Geen storingen, reageert met opdrachten op Wlan als zowel op WiFi bijzonder snel. Uitermate tevreden.

ro.es 15-03-2012

Bij mij staat deze Officejet alweer een maandje te draaien. Snel is de printer zeker. Voert opdrachten allemaal even vlot uit. Bijft ook zonder haperingen op netwerk gevonden worden. Zuinig dat lijkt inderdaad te kloppen. Inktvolume van de catridges kan zowel via het grote display van de printer als via het HP menu op de PC worden opgevraagd. Ik heb er een HP Elite H8 1104 desktop PC met 16Gb aan DDR3 ram er achterhangen, dus het opstarten valt qua tijd erg mee. Voor het zware office werk zou ik dat iedereen kunnen aanraden. Hardware en software vragen steeds meer van een PC.

Geen wachtijden meer met printen, kopieren en scannen. printer reageert gewoon erg snel op opdrachten. Kwaliteit van de prints een 10 die is gewoon goed in de praktijk en heb ik het standaard op ´´concept´´ staan, verbruikt het minste inkt. Via het menu kun je snel naar kwaliteit normaal overgaan indien nodig.

Ik heb er een extra HP onderlade bij besteld voor 250 vel, totaal kun je dan in 1 keer 1een pak kwijt, best handig. Ik gebruik altijd papier van navigator, geeft het beste resultaat. Garantie uitbreiden is 2 a 3 jaar? is allemaal overbodig. Die printers zijn zo goedkoop geworden, net iets duurder als de catridges zelf.

GewoonPaul 13-03-2012

Prima printer voor een redelijke prijs.

Pluspunten zijn zonder meer het gebruikersgemak; printer is snel geinstalleerd en werkend. Groot display en webbased onderhoudsscherm maken het beheer tot een fluitje van een cent. Printer heeft eigen e-mail adres zodat je ook van buiten of via mobile App een printopdracht kan maken. Handig!

Dubbelzijdig printen en kopiëren zijn en de sheetfeader maken de boel compleet.

Het opstarten duurt relatief lang, maar anderzijds koop je deze printer niet voor één velletje. Eenmaal actief zijn de printopdrachten gewoon snel.

Verder is de printer mede door de extra bak best fors, hij past niet op je bureau. Door WiFi kan je hem gelukkig overal plaatsen.

Verbruik lijkt mee te vallen; heb de printer nu een aantal weken in bezit maar de patronen zijn nog goed gevuld ondanks over de 200 prints.

Duurzaamheid; gratis HP aanbieding voor 3 jaar garantie dus de komende 3 jaar geen omkijken naar, daarna afwachten hoe lang het apparaat meegaat.

ro.es 13-02-2012

Online besteld en voor € 213 in huis. De printer evenals de inkt patronen installeren is zo gebeurd. De software van de nieuwe serie HP´s E printers steekt goed in elkaar. Misschien iets te veel informatie.

Ik heb hem aangesloten via WLan op het Home network. Printer werd snel gevonden. De document feeder blijft een handige tool. Niet meer voor elk documentje de klep openen. Printer reageert ook snel op opdrachten en is de print kwaliteit meer als uitstekend. HP levert veel Home office gemak voor deze prijs. Kortom zeer tevreden met deze nieuwe HP officejet.

A. van der Voet 03-11-2011

Snel te installeren printer. Na het ingeven van mijn Wifi key een stabiele en snelle verbinding. Het afdrukken van documenten en foto's geeft een goed resultaat. Het scannen naar een folder op je lokale computer werkt goed en snel. Je kan verkleinen en vergroten m.b.v de duidelijke instructies op het touschscreen. De app's zijn ook goed door de kinderen of opa en oma te bedienen via het touchscreen, erg leuk voor het afdrukken van kleurplaten of kalenders. Omdat het een netwerk printer is hoeft hiervoor je computer niet aan te staan. De printer heeft een eigen e-mail adres zodat je over internet foto's en documenten kunt mailen die dan automatisch afgedrukt worden. Het installeren hiervan ging vrij gemakkelijk. Heel af en toe blijft er een te scannen document hangen en dat is jammer. Verder een mooi apparaat met veel leuke mogelijkheden en uitgebreide instellingen.

nt2-trainer 02-10-2011

Hoewel ik aanvankelijk enthousiast was over de mogelijkheden, is mijn enthousiasme ondertussen wat bekoeld. Het apparaat liet me alsmaar in de steek, vooral als het enige tijd aanstond, door op geen enkele toets meer te reageren, ook niet op de aan-/uitknop, zodat ik het niet eens op de goede manier kon uitzetten. Alle lof voor HP: ik kreeg na blijvende klachten snel een ander app. Helaas met hetzelfde euvel en nog één extra: het pakt vaak het te copiëren papier niet. In andere reviews zag ik dat meerdere mensen deze (laatste)klacht uiten. Uiteindelijk mijn 'oude' app. maar weer ingezet, nu in een ander stopcontact. Het lijkt erop dat er daar geen uitval is, nog maar afwachten. Zijn er meer mensen die deze uitval, dus het niet meer reageren, hebben meegemaakt? Wat verder hinderlijk is: het steeds opnieuw schoonmaken/controleren van de printkoppen, wat veel tijd kost. Soms op onhandige momenten.
taaltrainer

nt2-trainer 20-01-2012

Ik reageer op mijneigen,1e review: Inmiddels heb ik het apparaat ruim een half jaar. Een half jaar ellende! Hoewelijk al aanmijn 3e apparaat toe ben ( HP vervangt het apparaat als het niet goed werkt, dat gaat zeer makkelijk, conpliment voor HP)ener inmiddels honderden uren in heb gestoken, kamp iknog steeds met hetzelfde probleem. Het apparaat valt alsmaar uit, reageert dan nergens meer op,moet opnieuw gestart waarna het, zelfs als ik nog niets had geprint, de hele procedure weer afloopt van printkoppencontroleren etc, wat zeker 5 minuten duurt. Heel vervelend!Dit is sowieso vervelend,altijd opnieuw zo langmoeten wachten na het starten.

Andere problemen: Vaak werkt wifi niet en kan ik ook niets afdrukken voordat ik het weer met veel moeite heb hersteld. De wachtrij dus.

Als het apparaat soms even zonder problemen werkt, ben ik blij verrast.

positief: scannen gaat makkelijk.

Zo, nu maar weer eens kijken of mijn printer het wil doen, want veel werk aan de winkel. Als het zo blijft zal ik een andere printer moeten kopen, want het apparaat is te onbetrouwbaar en kost me veel te veel tijd en ( ongezonde) ergernis

mhpc 15-09-2011

De printer werkt prima, behalve waar ik hem om uitkoos, namelijk de wifi verbinding.
Die werkt beroerd, ik vermoed doordat de antenne te zwak is. Het resutaat is dat de verbinding er een willekeurige manier uitvalt en telkens weer opnieuw ingesteld moet worden, met wachtwoord en al. Ik heb de routerinstellingen al een paar keer opnieuw ingesteld en dat help ook niet. Zeer teleurstellend en frustrerend. Een wifi verbinding mag niet zo storingsgevoelig zijn. Pas op voor deze miskoop!

Mathias 25-08-2011

ik heb dit toestel sinds een paar dagen,aangesloten op mijn Imac,alles werkt perfect en is zeer degelijk,goede afdrukken kortom ik ben zeer tevreden met de aankoop,3 jaar garantie dus hoef ik mij geen zorgen te maken,hoop alleen dat deze wat zuiniger is met de inkt,de vorige HP was behoorlijk gulzig

Mathias 13-12-2011

Ondertussen heb ik printer enkele maanden,het gebruik is zoals tevoren,heb hem via wifi op 2 computers draaien,het inktgebruik is minimaal ,gebruik nog steeds de eerste patronen,heb ook de extra 2é papierlade geïnstalleerd,ook deze is ideaal om andere formaten te gebruiken,ben zeer tevreden over deze aankoop

Hank741 03-08-2011

De printer veroorzaakt nog steeds storingen. Vastlopen van de pc. Het niet afdrukken van documenten maar plaatsen in een wachtrij, die niet weer te vinden is.
Kortom, koop nooit een dergelijk apparaat.

Rammy58 25-04-2011

Een prettige printer die veel mogelijkheden bezit. Wat ik vooral prettig vind is dat de gescande files direct op de harde schijf kunnen worden geplaatst indien gewenst. Ook het dubbelzijdig printen doet hij uitstekend, al gaat dat niet supersnel, maar wel een perfecte afdruk. Zuinig met inkt en gemakkelijk in gebruik. Al met al een aanrader.

Hank741 15-04-2011

Machine wordt omgeruild omdat papierdoorvoer niet meer werkt. Advies helpdesk: sluit extra garantie voor 3 jaar. Dan wordt de printer gelijk omgeruild en heeft u recht op technische ondersteuning. Bij zo weinig vertrouwen in je eigen product geldt maar één advies. Na 6 HP printers nooit meer een HP.

Woeper01 20-10-2011

Van dat in de wachtrij plaatsen is een Windows probleem en dat het ik namelijk ook met mijn HP en Canon all in one's, maar als ik het via de Imac (Apple) doe is er geen enkel probleem.