HP Photosmart C3180

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart C3180 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

suh 01-03-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

Reviews voor deze printer leest waarschijnlijk niemand meer maar ik moet toch dit even kwijt.
Deze printer is een ramp! Hij werkt mechanisch ok (hoewel maakt hij hele rare bewegingen en veel lawaai), maar waar het eigenlijk om gaat, de print kwaliteit, is zo slecht dat de HP mensen zichzelf moeten schamen om zo'n product op markt te zetten.

Bij draft of snelle kwaliteit printen is hij extreem slecht en bij beste kwaliteit is hij extreem traag. Bij de laatste duurt het 2 minuten om 1 A4tje af te drukken. Bij draft is de tekst zo dik en vasig dat je bijna misselijk wordt om naar te kijken.

HP, je zou voor deze printer een Razzie award moeten krijgen!

Sirolf 23-10-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

Printer werkt goed en is eenvoudig te bedienen dmv. de knoppen op de printer. Afdrukken zien er ook prima uit.

Wat ik echter een heel groot nadeel vind is de grootte van de inktcartridges. Deze zijn zo idioot klein (5 ml) dat ze echt in no-time leeg zijn. Nu laat ik deze gewoon navullen, dus de prijs voor nieuwe inkt valt mee, maar het is toch echt wel iets om aan te denken bij de aanschaf van deze printer.

Volgende model wordt er toch echt weer eentje met grotere cartridges...

CS 05-07-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

Ik heb HP Photosmart C3180 All-In-One maar sinds de eerste dag alleen maar problemen met afdrukken. Kleuren worden niet goed weergegeven; rood is rose, geel wordt blauw. e.d . Ik moet eerst de cartridges reinigen voordat er op een goede kwaliteit afgedrukt kan worden. Helpdesk via de mail geeft een perfecte service (!), enigste nadeel is dat ze het probleem niet kunnen oplossen.

T. Mensink 23-06-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

Hij staat prachtig naast mijn iMac.. Scannen lukt ook prima, maar printen.. WAT een ramp.. hij print wel goed, maar de inkt is echt binnen no-time leeg.. Ik moet soms een verslag printen van 30 pagina's, met op iedere pagina een kleurenplaatje, maar een volle kleurencartridge red dit niet. Erg teleurgesteld in dit product..

PdB 09-06-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

De kleureninkt ging na aanschaf verdacht snel op. Echt dramatisch. Cartridges zijn kleiner dan van mijn houde HP-d815 dus het zou wel kunnen. Nieuwe cartridge gekocht, weer een 342 en deze was weer zo snel leeg.
Prints bijgehouden, nog geen 5 foto's.
Heb toen een 343 gekocht deze heeft 7ml ipv 5, deze heeft 1 pagina geprint met slechte kwaliteit en geeft nu geen groen. Niet kopen, dit is niet HP zo ik gewend ben. Heb HP gekocht omdat de printkop op de cartridge zit, maar dat heeft dus ook niets te betekenen.

Piet Paspoort 11-04-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

de stijl en vormgeving, het gebruiksgemak en de kwailiteit ten opzichte van de prijs

rene_nl 01-02-2007

2 weken in bezit en moet zeggen erg mooie afdrukken
vooral foto's erg mooi
wel een heel groot nadeel
er zit werkelijk bijna geen inkt in de cartrige
5 ml dit is echt veel te weinig voor een cartrige van bijna 20 euro
ik heb nu 6 foto's van 15 bij 10 afgedrukt en de cartrige is al bijnavoor een kwart leeg
dus25 mischien 30 foto's en ik moet weer voor 20 euro inkt aanschaffen
het is wel duidelijk waar hp aan verdiend

jasper 23 28-01-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

hallo allemaal. ik was toe aan een nieuwe printer,na 4 jaar gewerkt te hebben met de HP deskjet 3647(die ik al erg goed vond)heb ik na lang zoeken op het net en in veschillende winkels besloten de HP c3180 te kopen, ik heb hem 3 dagen in bezit en ben ontzettend blij met deze keuze.Ik heb vandaag de eerste foto,s afgedrukten zijn werkelijk verbluffend ,de kleuren zijn perfect en de scherpte van de afbeeldingen ook uitstekend,ook op hema foto papier,en ook heb ik nog geen foto inkt gebruikt.hij is ook heel gemakkelijk te bedienen,zowel met als zonder PC of laptop.De software instalatie duurt vrij lang maar daar krijg je dan ook wat voor ,en werk perfect en meteen ook automatisch updaten. Het uiterlijk is ook ontzettend mooi(wit met licht grijs)vind ik ook belangrijk en heb dit ook vergeleken met andere merken,maar vooral veel reviews gelezen van andere merken.ik heb deze online gekocht voor 79 euro(mag geen shop noemen geloof ik).ok ik laat het hierbij.in een wooed een uistekend apparaat zeker voor deze prijs,veel succes .groet jasper.

Versace1 01-01-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C3180

heb toevallig deze printer aangeschaft omdat ik al een tijdje op zoek naar een
vervanger voor mijn oude hp deskjet 694c. zag in de winkel dat de HP F380 in de
aanbieding was. Sinds eerste gebruik veel plezier met het printen, dit gaat
bijna geruisloos. Ook de kaarlezer is heel handig, kan de foto's meteen
afdrukken of op de pc opslaan. Je kunt er niet alleen foto's mee bekijken, ik
heb ook ontdekt dat ik vanuit windows verkenner ook bestanden (foto's, mp3's)
op de kaartjes kan kopieren/verwijderen. Ik heb dus geen aparte kaartlezer meer
nodig. Ik heb met het bijgeleverde fotopapier mooie scherpe foto's kunnen
afdrukken. Je moet wel op in welke print modus de printer staat ingesteld, je
kunt kiezen voor gewoon tektst, foto's op fotopapier met/zonder witte rand,
snel/besparend, enz... zeer uitgebreid dus.

enige minpunt(en), er wordt geen usb kabel bijgeleverd. en de voeding maakt in
standby een hoge pieptoon. heb 'm maar achter de computermeubel verstopt, nu
geen last meer van. het netsnoer voor de voeding is in mijn geval te kort, ik
heb een andere langere kabel gebruikt, als je 'm namelijk rechtstreeks op een
wandcontactdoos wilt aansluiten is het standaard netsnoer te kort, de voeding
zal dan aan het stopcontact gaan hangen.

Gerard de Jong 25-11-2006

Vandaag op de valreep nog een printer gekocht omdat mijn oude HP 845c alleen
zwart en roze print, ook als ik er een nieuwe cartridge in doe (ik heb dus nog
een kleurencartridge liggen!). De C3180 zag er fraai uit en zo is ook het
resultaat.
Het werkt perfect; de eerste foto die ik eens uitprobeerde ziet er goed uit.
Het apparaat voelt stevig aan. Hij produceert wel enig geluid, maar je kunt hem
natuurlijk uit doen als je hem niet nodig hebt.