HP Officejet 6500A Plus e-All-in-One

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Officejet 6500A Plus e-All-in-One op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

norma-lee 27-02-2013

Wat een waardeloos apparaat, er is niet mee te werken en daarom een constante ergernis.
Vaak in storing, en het duurt erg lang na veel schudden en geratel voordat er een kopie of een print uitkomt.
De printer was niet heel erg duur, maar wel als het eigenlijk een weggooier is.
Niet kopen dus!

Marco den Uijl 24-04-2012

Wat een ontzettend slecht apparaat van hp het doet voor geen meter fatsoenlijk werken. Ik werk met een mac met os 10.7.3 alles updates en fix geïnstalleerd. Het apparaat is via wifi verbonden (ik heb het ip adres maar vast gezet ook in de dhcp release time dan werkt het nog iets beter dan helemaal niet) Printen gaat redelijk over de WiFi maar scannen vergeet het maar dat werkt voor geen meter ik heb nu zelfs maar mijn google account gebruikt om daar over het internet naar toe te scannen en dan weer op je pc ophalen) Waarom waarom HP???? niet een combi van en ethernet en Wifi nu is het of WiFi of ethernet? Welke commerciële noob heeft dit bedacht? Als het dan zo verkocht word moet het wel werken natuurlijk. Scannen werkt dus niet mensen soms heb je even verbinding en daarna tijdens het scannen stopt deze gewoon. Zet je de scan resolutie op 600 dpi dan duurt het bijna een minuut voordat ie beseft dat ie moet gaan scannen.(dit is dus via google docs) De afdrukkwaliteit is niet super en de scan resultaten zijn ook om te janken. Het tikken op dat irritante knoploze touch paneel dat werkt ook voor geen meter. Geen slaapstand voor deze printer en een boel geluid. Echt een totale afrader niet kopen zonde van jou geld..(zeker als jij een mac hebt dat werkt dit voor geen meter) Hij is echter schitterend om naar te kijken ...dat wel. Mocht deze printer met een prijs van €75,- weg gaan dan is het de moeite waard anders lekker naar wat anders kijken.

rs1170w1 23-03-2012

Ben voor dit apparaat gezwicht omdat deze zoals ze zeggen heel zuinig met de inkt omgaat.
Had hier voor een Hp photosmart 309c.
Nou een regel rechte ramp dat apparaat, slecht installeren en een partij rommel wat je er van HP er bij geinstalleerd krijgt.
Storing na storing printkoppen kapot onyzetten veel inkt vreten niet normaal en dan weer storingen.
Daarvoor had ik een Hp Deskjet 6122 een bere goede printer.
Daarom Hp nog een kans gegunt om te bewijzen dat ze goede printers maken, en dat zal dan deze 6500A plus moeten bewijzen.
Dan deze de 6500A plus.
Tot nu toe makkelijk te installeren kan haast niet makkelijker
Printen na mijn mening hartsikke goed, ja een photosmart is natuurlijk voor foto,s beter maar daar heb ik deze printer niet alleen voor.
Scannen heel goed en werkt in twee richting van scanner naar de computer en van de computer naar de scanner.
Kopieren prima.
Faxen doe ik niet maar ik vind het wel makkelijk dat je meerder pagina,s achtereen kunt scannen of kopieren.
Zoals het er nu uit ziet een prima apparaat, een aanrader.
Ik zal na een half jaar een update geven over het geen wat ik nu heb geschreven.

Eric.

Jasper Klip 07-02-2012

Makkelijk te installeren. Ik was in een half uurtje klaar. De handleiding is ook erg overzichtelijk en eenvoudig.

De printer print super snel (32ppm) en is makkelijk in gebruik. Je kan printen via je wifi netwerk en door een email te sturen naar je printer. Het werkt verbasingwekkend snel en eenvoudig.

Touchscreen is niet groot maar wel erg makkelijk en handig.

Printen is relatief goedkoop. je hebt al een zwarte inkpatroon waarmee je 1200 paginas kan printen voor 18,90. Dit is meer dan twee keer zo goedkoop als mijn vorige all in one hp printer.

Ik heb veel all in one printers gehad maar deze is verreweg de mooiste, snelste en de meest complete printer die ik ooit gehad en gebruikt heb.

Loe M M Baltussen 14-01-2012

'Draadloze' printer aangeschaft voor beperkt thuisnetwerk met 2 PC's. Installatie adhv meegeleverde CD levert problemen op. Eén PC functioneert op printer, de ander (nog) niet. Ontvangen gebruikers manual is niet in het NLs. Kan wel worden uitgeprint vanaf CD. Manual op CD echter niet gevonden. Raadpleging van HP en Databyte websites vóór aankoop geven geen duidelijk uitsluitsel over type inktcartridges en ook niet of ze wel of niet zijn inbegrepen bij levering. Zodoende zelf vier verkeerde cartridges besteld, helaas de verkeerde. Dzz verondersteld dat deze draadloze printer toch nog met een draad kon worden verbonden met één van beide PC's, wat niet het geval is. Bedrade en niet bedrade netwerkverbindingen functioneren niet tegelijkertijd. Het printen zelf gaat snel en goed. Kortom: een prima printer, niet gemakkelijk te installeren en functioneert (bij mij!) 'draadloos' niet zonder problemen.

Michel1966 07-12-2011

Print gaat goed maar printer moet wel bedraad in netwerk hangen. Als hij draadloos op zolder staat en zelf nu bij testen op 5 meter van de draadloze router komen excel bladen er niet meer uit. Had juist gekocht vanwege het draadloze maar de ontvanger/verzender is blijkbaar erg zwak. Als ik 1 word bestandje print van enjkele kb's kan ik nog wel vijf minuten wachtten voordat het geprint is. Ook irritant is dat als je een pagina print hij deze print maar daarna laat drogen en dan weer inslikt en alsnog omdraait dit terwijl er geen 2 paginas afgedrukt worden! Al met al was mijn 10 jaar oude canon welke alleen kon printen zeker net zo scherp en ook sneller. Valt me eigeklijk wel tegen ondanks advies van de consumentenbond dat het een goede koop was.

Chris4444 27-08-2011

Het apparaat werkt prima. Alleen mis ik de mogelijkheid om snel even een foto af te drukken, dan moet ik het normaal papier wisselen met foto papier en daarna weer andersom, met gevolg als ik weinig tijd heb, druk ik maar niets af.

pieter58 23-06-2011

Mijn "oude" HP OfficeJet G55 deed het eigenlijk nog prima. Elf jaar oud en een vermogen gekost ( DFL 997 ! ) Maar het zegt wel iets over de duurzaamheid daarom neem ik aan dat het met deze 6500 ook wel goed zit. Installeren, ook draadloos, verliep vlot en alles werkt perfect. De inruilprocedure invullen op de HP website heeft mij meer tijd gekost dan de installatie !

FrisoW 19-06-2011

De printer zier er mooi uit. Het gebruik is echt waardeloos. Laat ik van te voren zeggen dat ik met een Mac werk. Dat kan een hoop verklaren.
Tijd geleden aangeschaft. De printer aan de praat gekregen maar echt mooi kwam het papier er niet uit. Vaak wat kreukels. Scheef. Niet echt fijn.
Scanner werkte niet meer na upgrade van OSX naar 10.6. Alles opnieuw geinstalleerd. Het geklungel met het kleine display levert heel veel ongevraagde rapporten op. Ik dacht echt een goede printer gekocht te hebben. Resultaat is nu dat het staat te verstoffen. Mijn advies als je een Mac hebt, vooral niet doen.

frisow 08-10-2011

FrisoW vervolg....
Apparaat werk nu weer redelijk na software update. Scannen gaat goed en dat is ook waarvoor ik het ding het meest gebruik. Voor printen van grotere stukken gebruik ik een andere printer. Naar mijn mening is printer vooral geschikt om af en toe een velletje af te drukken voor concert tickets ofzo. Daar had ik het natuurlijk niet voor gekocht. Advies blijft: Niet kopen.

wbjb1958 26-04-2011

Staat en draait hier volop sinds begin April. Installeren was een fluitje van een cent. Wi-fi werkt voortreffelijk, ook in het netwerk. Op hoofdcomputer met USB, rest draadloos. Meteen enkel gebruikershandboeken van mijn zaak dubbelzijdig laten afdrukken. Duurt iets langer i.v.m. het eerst drogen van inkt voordat er op de achterkant wordt geprint. Wachtrijen geen probleem. Wordt keurig achter elkaar afgewerkt. Kleurendruk iets minder dan mijn speciale photosmart, maar voor kleurendrukwerk heb ik de 6500A dan ook niet aangeschaft. Dat blijft op de photosmart.
Kortom een prima printer voor zijn prijs!

phaccou 24-03-2011

NIET KOPEN! Het lijkt allemaal prachtig maar ik heb niets dan ellende van dit rot apparaat. Hiervoor had ik een paar canon printers en die deden gewoon wat ze moeten doen. Ik ghad deze printer vooral gekozen vanwege de eprint mogelijkheid; printen op afstand en via iOs apparaten. Ook dat werkt vaak niet.

GvdH1980 16-02-2011

Aangeschaft door goede beoordelingen en gunstige prijs. In dezelfde serie ook een A3 printer van Hp die wel goed bevalt. In de praktijk is gebruik van deze 6500A plus in klein kantoor een ramp. Al diverse keren contact gehad met supportdesk van Hp, welke overigens wel heel goed is.

Printer loopt om de haverklap vast, afdruktaken die in de wachtrij blijven hangen, een afdruk in meervoud doorgeven is verzekerd van een vastloper van mijn Pc.

Door al het gedonder al vele uren aan werk verloren gegaan. Pc heeft een reboot nodig als de printer weereens vastloopt op een afdruktaak. Ga snel op zoek naar een beter alternatief want deze printer is voor klein kantoorgebruik onvoldoende.

FUBAR64 12-02-2011

Deze printer eigenlijk aangeschaft om twee redenen: AirPrint en dubbelzijdig printen.
Printer is netjes ingepakt, en het uitpakken en installeren volgt zichzelf. Er zaten zoveel plakbandjes op dat ik steeds dacht... ben ik er ergens 1tje vergeten??? Het aansluiten en het printermenu volgt zich zelf. Alleen de installatie via de CD liep vast. Dan maar via internet gedownload. Die werkt wel goed. De printer aangesloten via USB en WiFi geïnstalleerd. Bij de printer gebruik ik een PC via de USB kabel. WiFi is handig, omdat in huis een Macbook en iPad’s rondzwerven. Ook bezoekers kunnen dan iets afdrukken. Zelfde ervaring als Mortimer. Draadloos printen via MacBook werkte, maar Airprint via iPad niet. Via het menu op de printer de software geactualiseerd. En nu werkt Airprint vanaf de iPad. Er is wel een beperking: in de handleiding staat dat “als de Ethernetkabel is aangesloten, draadloos communicatie is uitgesloten”. Had ik dus geen last van, maar wel ff iets om op te letten.
Dubbelzijdig printen: bij de printer is een accesoire geverd zodat je dubbelzijdig kunt printen. Die klik je aan de achterkant er op. Staat allemaal duidelijk op de instructie. Printen gaat langzamer, maar het scheelt gewoon papier. Vanaf de iPad werkt de optie ook.
Wat zit er nog meer op:
-handige doorvoer om meerdere pagina’s te scannen. Op de oude was dat blaadje voor blaadje.
- Je kunt er ook een beperkt type geheugenkaarten in stoppen… SD, XD, MMC. Ik heb het ff uitgeprobeerd. Op het lcd-scherm van printer komen de foto’s te staan. Bovendien wordt door de PC (W7) de kaart herkent als verwisselbare schijf. Dat was bij oude printer ook niet.
- de Fax functie gebruik ik niet.
Afdrukkwaliteit: die is bij deze printer gewoon goed. Bij welke eigenlijk tegenwoordig niet meer?
Duurzaamheid: de tijd zal het natuurlijk leren, maar mijn oude HP-printers zijn altijd lang meegegaan. Meer dan 3 jaar vind ik lang.
Mogelijkheden: omdat ie dubbelzijdig kan printen, WiFi en Airprint heeft en een invoerlade voor de scanner krijgt ie daar een 10.
Gebruiksgemak: lees hier boven.

Mortimer 04-01-2011

Allereerst moet ik even zeggen dat de foto die hier op de site staat niet klopt. Het is een foto van de 6500A. Als je goed kijkt zie ook dat er geen Plus achter 6500A staat. De echte 6500A Plus ziet er heel anders uit met een lcd scherm. Hopelijk wordt dit nog aangepast door Kieskeurig.

Dan de printer zelf. Deze is echt perfect. Ik heb al heel wat printers gehad maar dit is de beste tot nu toe. Goede kwaliteit prints, snel, veel mogelijkheden en dankzij de nieuwe technieken ook nog eens goedkoper per print dan mijn HP laser printer. Het dubbelzijdig printen wat er standaard op zit is ook ideaal om papier te sparen.

Als je net als ik een Iphone hebt heb je hier ook een goede koop aan want sinds de laatste Apple software update kan je nu draadloos printen van je Iphone op deze printer. Echt ideaal.

Eerst werkte het niet maar laatst gaf de printer zelf aan dat er een firmware update voor de printer was en na de upgrade werd hij herkend door de Iphone.

Al met al een perfect apparaat waar ik al heel veel plezier van heb gehad.