Pioneer DEH-3400UB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-3400UB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

r-blue 02-05-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-3400UB

Voor 88 in de aanbieding kunnen kopen, fijn nu weer een pioneer radio te hebben. Leuk aan dit model is de usb aansluiting, nooit meer cd's branden, het werkt ook nog eens uitstekend, stick erin en begint razendsnel al te spelen in prima kwaliteit. Er zitten niet te veel knoppen op, met de grote ronde knop kun je het menu openen en door naar links of rechts te draaien scroll je door de settings. Niet zo makkelijk als op een knop te drukken, maar het is goed te doen. Ook erg leuk vind ik de optie om zelf te bepalen welke kleur display tekst en knopverlichting te bepalen, hier zijn echt veel mogelijkheden, je kan deze 2 afzonderlijk van elkaar instellen voor een 2 tone effect, een vaste kleur of een variabele. De geluidskwaliteit is uitstekend en de klank is zeer uitgebreid in te stellen, ook handig is dat je subwoofer control hebt, zodat je hem vanaf deze radio helemaal kan instellen.