Pioneer DEH-X5500BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-X5500BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

zwolle67 31-03-2013
Geschreven voor: Pioneer DEH-X5500BT

deze autoradio aangeschaft vanwege de bt carkit met parrot chip.
erg makkelijk om je tel aan te sluiten op de autoradio.

De mogelijkheden zijn talloos en erg leuk is dat je het display scherm en de toetsen een eigen kleur kan geven.

Het aanpassen van je instellingen vergt enige oefening. want het het instal gemak is niet van toepassing op dit toestel.

EBjuristen 14-03-2013
Geschreven voor: Pioneer DEH-X5500BT

Via Redcoon deze radio aangeschaft na veel wikken en wegen. Zijn momenteel erg veel opties op de markt in diverse prijscategorieën. Het is uiteindelijk deze geworden vanwege de mogelijkheden in verhouding met prijs.

Helaas wel jammer dat op de site van pioneer de indruk wordt gewekt dat er ook een SD kaartje in kan (staat bij de plaatjes SD). Nou heb ik de radio rondom bekeken maar kan geen SD ingang vinden. Op de doos staat ook geen SD. In de specs ook niet, dus hou hier wel rekening mee.

Toch blijft deze radio een hele goede keus. De kleuren kunnen naar wens worden aangepast, parrot handsfree met meegeleverde microfoon, iPod/iPhone aansluiting draadloos of via USB. De interne versterker mosfet is ruim voldoende icm pioneer speakers 250wt voor een hele mooie muziek beleving.

Later volgt mogelijk meer zodra ik de radio wat langer heb kunnen testen...

RTonk 31-12-2012
Geschreven voor: Pioneer DEH-X5500BT

Wat een super radio! De prijs/kwaliteitsverhouding ben ik zeer over te spreken. De mogelijkheden van dit apparaat passen perfect bij mijn wensen van een autoradio. De Bluetooth functie werkt prima en ik ben duidelijk te verstaan in een telefoongesprek door de bijgeleverde microfoon.
Tijdens het rijden is het gemakkelijk om in je telefoonboek een nummer op te zoeken en vervolgens te bellen.
De functie Mixtrax(alleen via USB) vind ik opzich wel geinig en uniek. Het is best leuk om te horen hoe de autoradio zelf de muziek gaat mixen.
Voordat ik deze DEH5500 kocht had ik een Pioneer DEH1800 maar desondanks moest ik de gebruikershandleiding wel even hanteren om bij wat instellingen te kunnen komen.

Kortom een autoradio met vele mogelijkheden!