Kenwood KDC-W6041U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-W6041U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paulus80 27-12-2008
Geschreven voor: Kenwood KDC-W6041U

De radio bevalt goed. Bediening is eenvoudig en voor de hand liggend. Ik heb deze radio gekocht met een 1,8 hdd van kenwood.

Ik had 1 probleempje, telkens bij het starten van de auto sprong de radio op USB-error, als ik de Hdd later aansluitte had ik geen probleem. Ben hiermee teruggegaan naar de winkel en ze hebben het een en ander uitgezocht. Het blijkt dat er een foutje in de radio zit, dit was bekend, hij moet gemodificeerd worden. Op dit moment is mn radio bij kenwood voor modificatie.

Al met al vind ik dit een top-radio.

Headlong 19-08-2008
Geschreven voor: Kenwood KDC-W6041U

Prima radio met een goed geluid. iPod bedienen via de Headunit gaat uitstekend. Men dienst slechts de iPod aan te sluiten op de USB aansluiting middels de originele Apple USB kabel. Werkt super!
De bediening is inderdaad wat gevoelig doordat de 2 draai knoppen meerdere functies hebben.

M.b.t. onderstaande vraag, ik heb zelf nergens last van. De radio onthoudt alle gegevens, ik vermoed dat er iets niets klopt met de constante stroom toevoer in uw bedrading.

Jan de Leeuw 03-07-2008
Geschreven voor: Kenwood KDC-W6041U

Een mooie autoradio. De bediening is nogal schokgevoelig omdat de twee grote draaiknoppen ieder zes functies hebben (drukken: midden, links, rechts, boven, onder en draaien). Het vastleggen van datum, tijd en voorkeurfuncties in het geheugen blijkt een probleem: elke keer dat de radio uit is geweest blijken deze uit het geheugen verdwenen zodat je alles weer opnieuw moet invoeren. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. De gebruiksaanwijzing en de site van Kenwood leveren geen duidelijke oplossing. Weet iemand hoe ik het geheugen moet activeren?