JVC KD-G351

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-G351 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Cleo13 02-05-2009
Geschreven voor: JVC KD-G351

Ik ben sinds enige dagen in het bezit van de JVC KD-G351. Deze was makkelijk zelf in te bouwen. Hij bevalt heel goed, geen enkel probleem tegen gekomen. Het afspelen via een CD & USB gaat prima.
Enige minpunt is dat er geen doosje/mapje voor het frontje bij geleverd is. Bijna alle andere merken leveren deze standaard bij elk toestel.

mfrank66 29-05-2008
Geschreven voor: JVC KD-G351

De KD-G351 is een goede autoradio, eenvoudig te installeren in mijn wat oudere Toyota door de ISO aansluiting. Was binnen 5 minuutjes geregeld.

Vooral de kleur verlichting (ook in de volle zon goed te lezen) USB aansluiting en bediening is snel en zeer intuitief.

Prima radio

Enige minpuntje (althans ik heb er nog geen oplossing voor gevonden) is dat snel vooruitpoelen in een nummer met maar 10 seconden per stap gaat. Voor audioboeken van 45 minuten per hoofdstuk, gaat dit toch wel erg langzaam.

eliska 16-05-2008
Geschreven voor: JVC KD-G351

heb deze radio bestelt en na ontvangst gelijk laten inbouwen.
het apparaat begon te roken en werd gloeiend heet.
kortsluiting in het apparaat.
vervolgens een tweede radio ontvangen en deze vertoonde dezelfde storing.
volgens mijn monteur die de radio inbouwde kon zo een hele serie defect zijn.
heb de radio weer terug gestuurt en een sony cdx gt420u bestelt.
deze werkt perfect en zonder storing.

Lemii 16-04-2008
Geschreven voor: JVC KD-G351

Super dingetje! Makkelijk te bedienen, goed geluid en bovendien zeer goedkoop! De USB-ingang was voor mij doorslaggevend. Mijn USB-stick van 4gb word in circa 2 seconden volledig gescand, alles werkt echt perfect.