Pioneer DEH-P 700 BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-P 700 BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

brica 03-10-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Prima radio. Ik heb ook een nokia n82 die eerste geen verbinding kreeg met de radio. Na downloaden bestandje en dat uploaden via telefoon naar radio (zie ergens eerder in reviews)is het nooit meer een probleem. Je loopt naar je auto en hij heeft binnen 10 tellen verbinding als je het frontje erop hebt zitten. Ik haal wel altijd, ook bij huis, het frontje eraf. Anders blijft je radio zoeken naar je telefoon, zeker als die redelijk in de buurt is en maar een zwak signaal oppakt. Zo heb ik een keer een lege accu gehad. Prima geluid als carkit. DVD kijken via aux 1 is voor kinderen ook een hele belevenis. Lijkt wel thuisbios.

Bob Visser 01-10-2009

Hallo,

Mooi ding en werkt ook fijn.

Het jammere van deze radio is dat hij niet goed contact kon maken met mijn nokia n82. alleen door eerst audio streaming te activeren kwam de telefoon functie erachter aan.

nu heb ik een nokia n97 en die werkte in 1 keer goed inclusief de download van de nummers.

iwan 123 03-03-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Leuk apparaatje, maar ik kocht hem speciaal als carkit en in mijn geval viel dat zwaar tegen.

Omdat de parrot van mijn vriendin en de vorige sony mijn apparaatje probleemloos herkenden, nam ik aan dat deze zeer prijzige radio dat zeker zou kunnen.

Niets is minder waar, het lijstje pda's of smartphones dat te combineren valt is erg klein. Voor htc zijn dat met name de oude niet meer leverbare modellen. De htc touch diamnd schijnt wel te lukken, maar de andere touch modellen weer niet... Rararara

Reactie van pioneer is dat ze geen windows gestuurde systemen ondersteunen. Dit is enigszins vreemd want alle smartphones draaien bijna op windows en een aantal doet het ook gewoon goed.

Ik vraag me af waarom sony met een half zo duur apparaatje wel gewoon kan zorgen voor een goede verbinding en pioneer moeilijk loopt te doen.

Mocht iemand me de gouden tip geven dan kan ie een kratje bier krijgen!

ps: je mag de handleiding zelf printen, want die krijg je er niet bij...

bezzl 24-02-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Heb de radio sinds eind januari en ik vind het een super toestel. Geluidskwaliteit is super samen met een ground zero composet, woofer en versterker..

Het toestel is makkelijk in het gebruik, echter de grote knop beweegt wat makkelijk waardoor je soms iets ingeeft wat je niet wilt. Maar na enkele keren oefenen lukt het beter.

Ik heb er tot nu toe 3 telefoons op gehad, allemaal zonder problemen. Een samsung f480, een HTC TYTN 2 en een nokia N71. Bij alleen zeer duidelijk te verstaan in de auto en aan de andere kant van de lijn. Ik heb het microfoontje wel redelijk ver vd speakers in een hoekje weg gewerkt en dit werkt perfect. Het is, als je niet weet dat je vanuit de auto belt, niet te horen....

Al met al een super fijn toestel, maar je moet hem niet bedienen samen met je gebruiksaanwijzing, dan wordt het al lastiger....

gr

Michael 1988 05-02-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over deze radio. Alleen de car kit functie is echt zeer slecht. Ik heb een HTC Touch Diamond, heb het zelf gehoord aan de andere kant en je bent echt niet normaal te verstaan. Erg slecht dus!

Voor de rest is eigenlijk alles prima aan deze radio!

johnyboy77 02-02-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Deze radio gekocht door zijn vele mogelijkheden.
Bluetooth werkt perfect, audio streaming en telefoon met gemak.
Neem wel de hele handleiding door, want er staan vele tips in ook door de vele instellingen die je zelf kunt doen.
Alleen het frontje hadden ze iets beter kunnen maken. zit een klein beetje gammel in de radio geklikt.
Verder TOP radio, geluid, design uitmuntend.

Paul uit Almere 19-01-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Heb deze radio nu een week in mijn bezit. Een absolute topper ! Hij herkent mijn Sony Ericsson W910 als ik hem aanzet direct. De communicatie is helder, zowel het binnenkomende gesprek uit de speakers maar ook de ontvanger hoort mij luid en duidelijk. Wel de MP3 songs op mijn USB stick genormaliseerd zodat ze allemaal evenveel volume hebben. Je kunt tot 3 telefoons pairen, zodat passagiers ook met hun eigen telefoon gebeld kunnen worden en kunnen bellen. De geluidskwaliteit is, mede door de vele instelmogelijkheden prima. Ik heb niets op deze radio aan te merken behalve dan het doosje voor het afneembare frontje wat een beetje moeizaam opent en sluit (neem het front meestal zo mee). een absolute aanrader. Hier krijg je geen spijt van. Audi, VW en Skodarijders moeten de rode en gele draad van de ISO aansluiting even omwisselen (hoef je niet te knippen omdat beide draden met een geisoleerde verbinding los te maken zijn).
Even A4 en A7 omwisselen en voila.

hanszl2001 08-01-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Een erg goede radio met zeer veel mogelijkheden.
Geluidskwaliteit is zeer goed
ook in MP3 (320Kbps)
Ik ondervond in het begin wat problemen met het herkennen van mijn samsung telefoon, momenteel werkt het perfect.
Deze pioneer is qua geluid een aanrader.
Ik heb echter 1 punt van kritiek en dat is het bevestigen/plaatsen van het frontje op de radio zelf, dat voelt wat fragiel aan.
In het donker is het ook altijd even morrelen voor het op zijn plaats zit.
Dat had voor een radio in deze prijsklasse beter gekund
daarom voor degelijkheid wat punten aftrek.

kiste027 15-11-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Na 4 jaar trouwe dienst ben ik overgestapt van mijn vorige Pioneer naar deze nieuwe de DEH-p700bt. Eerste opvallende verschil? De vorige had tov deze een uit zichzelf open klappend frontje als je het contact afsloot. Deze dus niet. Moet je zelf doen. Maar deze had zoveel voordelen tov van mijn vorige t.w. bluetooth en een USB aansluiting. Qua geluid is deze Pioneer ook geweldig. Je kunt je muziek desgewenst in twee stappen 'upgraden'qua geluid en het klinkt dan ook fantastisch. Met de USB aansluiting heb ik geen CD meer nodig. Mijn hele platenverzameling staat op een usb-stick van 16 gb, je zet de Pioneer op random en voila, je hebt er geen omkijken meer na. De bluetooth verbinding werkt fantastisch. Hij herkende mijn Nokia onmiddelijk en het eventuele vervelende echogeluid kun je in twee instelbare stappen onderdrukken. Ik versta elke beller goed en zij mij ook. Perfect, daar gaat het ook om nietwaar. Wat betreft de functionaliteit, ik vind hem uitstekend. Makkelijk te bedienen met een grote knop en wat kleintjes er naast. Afstandsbediening inbegrepen en display is in diverse kleuren aan te passen aan de smaak van de eigenaar. De radio was eerst niet leverbaar maar bij CR via de prijzenlink van kieskeurig had ik hem binnen twee weken voor een prijs thuis die dik beneden de winkelprijs ligt.

danibas 06-11-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Deze Pioneer is een aanrader, prima geluidskwaliteit, bijna alle mogelijkheden die je maar wenst, en het ziet er ook nog gelikt uit. Belangrijkste voor mij was de Bluetooth telefoonverbinding, met losse microfoon en de mogelijkheid om via USB een harddisk of memorystick aan te sluiten. Zo kan ik mijn hele muziekverzameling meenemen (nog niet getest trouwens), en hoef ik geen aparte carkit te kopen. Het front is wel erg glimmend, ik hoop dat dat niet te snel gaat krassen. Verder voelen de knoppen degelijk aan.
De menustructuur en de werking van de grote knop is wel wennen als je geen Pioneer gewend bent. Daar is de handleiding toch wel even nodig, maar uiteindelijk went het wel. De afstandsbediening is ook handig.
Prijzen zijn wat mij betreft wel aan de hoge kant, zeker als je het vergelijkt met de Pioneer zonder USB mogelijkheid, deze is al snel 70 euro goedkoper.

Leon10 22-09-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Na aanschaf van deze autoradio kan ik vertellen dat ik simpelweg dik tevreden ben over de autoradio.

Het aansluiten van mijn Ipod gaat eenvoudig en het bedienen ervan via de radio gaat ook heel simpel, zeker als je goede afspeellijsten maakt.

Ook het bellen via bluethoot gaat goed en is aan de andere kant ook goed te verstaan wat met mijn vorige bluethoot radio van pioneer een stuk minder was.

Het enige minpunt wat ik tot nu toe tegen ben gekomen is dat als het erg licht is je tekst op het display niet goed kan lezen. Heeft iemand een idee of je het contrast kan aanpassen?

Marcel Reijnen 04-08-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Vorig jaar had ik een JVC KD BT1 autoradio gekocht,maar wegens abominabele geluidskwaliteit terug gebracht. Dit jaar de gok met deze pioneer aangegaan en ik ben zeer tevreden. Deze radio klinkt open en doorzichtig met een strak laag. Niks wolligs en rommeligs aan. De BT telofoon optie werkt als een zonnetje met mijn nokia 6230!
Een harde schijf eraan met mijn muziek in .wav formaat werkt ook uitstekend, als je niet de bijgeleerde USB verlengkabel aansluit, maar de aansluitkabel van de HD direct op radio aansluit. (Lacie 160GB)

Hercules 30-06-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Ik heb deze radio nu ruim 2 weken in de auto zitten en alles werkt perfect. Het geluid is prima in orde en met de equelizer goed in te stellen. Het menu is even wennen, maar na enig uitproberen weet je alles wel te vinden. Er zit een microfoon bij met 4mtr snoer en is prima te monteren (stuurkolom, binnenverlichting, zonneklep etc). Met deze microfoon ben je goed te verstaan. Geluidskwaliteit over de speakers is goed en goed verstaanbaar. De Qtek verbind hij meteen als de radio aangaat en de SE 750i van mijn vrouw ook. USB werkt goed en snel. Kortom na 2weken supertevreden. (ook geen rare bijgeluiden gehoord over de speakers)

Ludo B 16-06-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Klinkt bijzonder goed. Het geluid is m.b.v. de equalizer voldoende instelbaar en klinkt ondanks standaard boxen auto (VW Passat) uitstekend. Geen enkele storing van dynamo of iets anders aanwezig Zeker een aanrader als je een zeer goede autoradio zoekt. aansluiting en bediening zeer eenvoudig. USB aansluiting leest direct zonder enkele seconden wachten memorystick met WMA bestanden. Bluetooth verbinding met Sonim mobiel werkt perfect.(een paar dagen in bezit) Andere mogelijkheden tot nu toe nog niet gebruikt.

Marco84 16-06-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

Prima en erg mooie radio. Ik kreeg mijn telefoon (een Samsung U600) meteen aan de praat via Bluetooth. Hij verbindt nu automatisch zodra de radio aangaat. De radio kent veel bedieningsfuncties en instellingen. In het begin was het wel even zoeken naar de juiste knoppen, maar dit went al heel snel.
Het geluid is prima in orde. Via de standaard speakers uit mijn volkswagen komt erg mooi geluid.
Ook de USB aansluiting werkt goed, muziek op een usb stick en de radio speelt het moeiteloos af.

Leuk is dat je de kleuren kan instellen, zo kun je de radio meer in je interieur integreren.

Ik ben er erg tevreden over en vind het een echte aanrader!

Queen maurice 05-06-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P 700 BT

ik heb de radio un week gehad ik heb er un versterker op aangesloten toen kreeg ik er un hooge toon in hij stoorde op me dinamo heb er un filter achter gehangen toen werd het geluid echt super slecht het vervormde heelemaal niet om aan tehoren waar ik het filter had gekocht die had er al un paar in zn winkel gehad met het zelfde probleem.ik heb de radio omgeruild ik ga weer voor un alpine