Pioneer DEH-P3100UB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-P3100UB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Lukas 22-06-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P3100UB

Hij vervangt hier ook een Sony en het geluidsverschil is echt gigantisch. De Sony klinkt vrij dof, deze Pioneer veel helderder.

Het menu voor het instellen en opzoeken van de zenders is even wennen, je moet goed in de kop prenten hoe je het doen moet.

Met die grote knop moet je heel veel doen.
Persoonlijk hadden ze mij die voorkeuzeknoppen voor de ingestelde zenders wel apart gemogen, zoals bij veel radio's.

Wat mij verraste is dat wanneer je de USB met muziek er uithaalt, het frontje er voor weg doet, naar huis gaat en de volgende dag alles weer terug plaatst hij op de USB stick weer precies op dezelfde plek doorgaat waar hij de vorige keer gebleven is.
Ik heb een USB stick van 32 GB met 250 albums erop en dan is het zoeken geblazen elke keer. Maar dat valt dus mee.

Nadeel vindt ik dat je de randomplay functie alleen over de hele USB stick kan doen, dus niet per folder.

En dat was bij de 'oude' Sony (met MP3 ondersteuning) wel zo.

rietveld90 11-06-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P3100UB

Gister deze radio gekocht en geïnstalleerd. Wat een geweldig apparaat, het is ff rommelen om de voorkeuze zenders goed ingesteld te krijgen maar daarna werkt het super allemaal. Ik koos specifiek voor deze radio omdat m'n ipod er op aangesloten kan worden en ook dat werkt super. Tevens is het geluid ook stukken vooruit gegaan!

superding!!!

hoogfrequent 27-02-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P3100UB

Let op dat dit toestel niet direct (6 aparte) voorkeuzetoetsen heeft voor zenderopslag. Dit moet door de rotary (volume)knop omhoog of omlaag te drukken en dan door de 6 voorkeurstations per band (3xFM 1xMG) te klikken. Heb dit zelf over het hoofd gezien maar wat een fantastisch geluid. Vervangt een oude Sony en het verschil is werkelijk gigantisch. Zeer goede instelmogelijkheid equaliser voor het laag met aparte loudness in 3 trappen, bandbreedtes etc. Geluid maakt alles goed.