Kenwood KDC-W4537UA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-W4537UA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Tikoes 07-08-2008
Geschreven voor: Kenwood KDC-W4537UA

Redelijk goed apparaat voor een schappelijke prijs. Veel instelmogelijkheden. Geluid is OK op een minpuntje na. De basweergave valt tegen (ook met loudness aan). Mijn vorige radio (VDO-Dayton) kon bij een laag volume heel goed de bastonen weergeven. Deze Kenwood alleen bij een veel hoger volume. Bij een laag volume blijft de bas teveel op de achtergrond. In mijn auto zitten voor en achter 3-weg-speakers (170 watt) van Pioneer.
Is er misschien iets in de instellingen wat misschien niet goed staat? In het boekje is de beschrijving van de functies wat onduidelijk, met name de uitleg van benamingen. Je leest een kreet van één of andere functie, maar niet wat het precies inhoudt. Al met al best een goede radio, maar er zijn betere.

luukvdh 08-01-2008
Geschreven voor: Kenwood KDC-W4537UA

Voornamelijk positief over dit apparaat: CD/USB geven goed geluid en er zijn veel instellingsmogelijkheden. Prettig ook dat het geluid subtiel regelbaar is (fader bijvoorbeeld in wel 24 stappen van helemaal voor naar helemaal achter) Ziet er ook redelijk strak en degelijk uit.

Minpuntje: ik vind het geluid van de radio minder goed dan van mijn vorige (zes jaar oude jvc van destijds 400 gulden).

Gerrit J 23-08-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W4537UA

Na het kapot gaan van m'n vorige Kenwood vanwege een kwetsbaar kantelmechanisme in het display nu bewust voor radio zonder kanteldisplay gekozen.

Deze Kenwood komt degelijk over, geeft een prima geluid en de bediening is even wennen (met de grote metal knop kan je heel veel doen) maar daarna is het ook een prima ding. Met de name de mogelijkheid van USB stick aan de voorzijde werkt echt super (ook met files van Mac OSX)! De USB stick leest heel snel uit en wisselen van album gaat echt supersnel. Je kan de stick indelen met mappen per album die je dan weer random kan afspelen per map af over de gehele stick. M'n vorige radio had ook MP3 mogelijkheid maar ik merk dat de (oude) mp3 Cd's al wwer weg kunnen: gewoon alles op 1 USB stick zetten en op en neer naar Zuid Spanje zonder Cd wisselen...

Minpunt: de gebruiksaanwijzing

Wicked Force 06-08-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W4537UA

Ik had voor de deze een oudere versie van deze kenwoord en ik moet zeggen ze gaan der op vooruit. De qualiteit van het geluid is super goed en de subwoofer faciliteiten zijn echt de max. Bij mijn vorige kenwood moest ik mijn bass volluit zetten om een lekkere bass uit mn woofer te halen, maar met deze kan ik het zelf niet volluit zetten. De USB aansluiting is ook wel handig, kan gewoon mijn harde schijf van 80 gig aansluiten en haalt automatisch al de audio files eruit.

Kortom zeer goede autoradio voor mensen met een versterker met subwoofer!