Pioneer DEH-P8100BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-P8100BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kassie4321 15-11-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P8100BT

De radio op zich bevalt wel, wel moest ik erg wennen aan het gebruik er van. Echt vriendelijk vind ik die niet. Het probleem met de afstandsbediening is echt belachelijk, bij mij doet het ook niet. Het antwoord van Pioneer is ronduit onacceptabel, een afstandsbediening aan het stuur, die je moet richten, ben benieuwd hoe ze dit zien bij pioneer en hoe dit verhaal er op de tekentafel uit heeft gezien.

Ik ga contact met ze opnemen.

M.v.g.

Aprilisca 05-08-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P8100BT

Een andere auto was een goede aanleiding om een autoradio aan te schaffen. Al 10 jaar lang fan van Pioneer systemen, ook dit keer hoefde ik niet uit te wijken naar de concurrentie. Erg belangrijk vond ik de (dubbele) USB aansluiting. Met een paar USB sticks heb je je complete collectie mee. Ik heb er eentje voor nieuwe albums, eentje voor mijn all time favorieten. Handig detail is dat de speler onthoud waar je gebleven bent na uitzetten (zoals bij cd's) en vooral ook dat de muziek wordt gepauseerd (niet gemute) bij een telefoongesprek.

In mijn dashboard is alle verlichting oranje. De blauwe display valt erg op, wat mij betreft weer terug naar de instelbare displays (zodat ik gewoon oranje kan selecteren). Verder kostte het wat moeite om de bewegende animaties en inverse verlichting uit te schakelen, maar gelukkig heb ik nu een rustig beeld. Titels mappen e.d. in beeld, mooi bladersysteem, mij ok.

Equaliser is prima, kan ik tot de laatste noot de klankkleur regelen.

Samenvattend: Voor de verwende zakelijke automobilist is dit het summum. Mooi geluid, je eigen muziekcollectie en een prima carkit. Afgezien van de displaykleur heb ik geen verbeterpunten.

surfer 28-06-2009

Hallo,

Sinds 10 dagen in bezit van de radio,kocht hem vanwege de parrot module en de usb ingang.
Parrot en usb werken prima,een probleem is het eitje (afstandsbediening)
Heb deze aan het stuur gemonteerd waardoor deze erg slecht werkt wel/niet'
Ook los in de hand werkt hij slecht,je moet hem dicht op de radio richten:(
Heb hierover contact met pioneer zelf,bekend probleem,hij werk gewoon via je lichaam,daar weerkaatst hij zijn signalen op,raar verhaal,wel jammer voor zo,n dure radio want het bedienen van de gsm via stuurbediening is erg handig.

In de winkel adviseerde men deze radio niet omdat het frontje snel afbrak bij deze type,s en dit niet onder de garantie valt?

pioneer fan 21-05-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P8100BT

Ik heb deze auto radio een weekje in me auto en ben er zeer tevreden over super helder mooi geluid goed geluids overgangen enorm veel mogelijkheden kwa instellingen van geluid en mooi groot display die goed lees baar is ik heb deze radio gekocht voor zijn mogelijkheden en handsfree zijn veel radio's bager met deze hoor je van beide kanten alles goed ben erg blij dat ik hem gekocht heb en ik heb er pioneer speakers set bij gekocht van
TS-E170Ci Separate 2-Way Speaker System prima geluid
overig als je meer bas in de auto wil moet je de A versie paken kortom deze radio is echt een aanrader kost wat heb je ook wat wil geen andere geluid meer in me wagen

Eric Smit 16-05-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P8100BT

Ik heb de Pioneer DEH-P8100BT nu een paar dagen in de auto zitten, en bevalt zeer goed.

Zeer veel instel mogelijkheden en bluetooth werkt prima samen met mijn HTC Diamond II.

Tot nu toe ben ik zeer te vrede over deze radio en zijn mogelijkheden...