Kenwood KMM-204

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM-204 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dani van Beek 11-03-2020

Overall heel goed

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Omdat ik een nieuwe radio nodig had met aux en usb poort heb ik deze aangeschaft ik rij er nu een paar dagen mee en hij bevalt me heel goed goed overzichtelijk en het geld zeker waard vooral omdat ik mijn eigen muziek via de usb poort kan luisteren ideaal

Bredalex 11-06-2019

Geweldige autoradio

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Deze autoradio heeft een perfect geluid in de auto en de bediening is heel makkelijk. Werk makkelijk met mijn samsung s9 toestel samen.

Pluspunten

• Handig systeem
  • Goed geluid
  • Makkelijk met je mobiel

Minpunten

Frans 11-08-2018

Helder scherm

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Simpel apparaat, heldere display. was alleen even zoeken naar functie linkertoetsen. Makkelijk aan te sluiten

Kanis 19-07-2018

Vol geluid

Geschreven voor: Kenwood KMM-204

Mijn oude jvc was kapot gegaan dus een nieuwe gekocht en op advies van de verkoper niet opnieuw een jvc halen maar kenwood of pioneer.
Uiteindelijk voor kenwood gegaan maar heb er geen spijt van, dacht eerst dat er slechte speakers in de auto zat maar deze radio maakt het goed wat een heerlijk vol geluid, en de instellingen die je zelf kunt doen om je eigen smaak te creeeren super.
Raad hem iedereen aan slecht geluid in je auto koop geen nieuwe speakers koop deze radio je zult horen hoe vol het geluid is.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Veel instellingen

Minpunten

• Niet