Pioneer DEH-2900MP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-2900MP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MF1 17-07-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-2900MP

(Gelukkig) heeft mijn JVC het begeven, die ik voornamelijk voor de uitstraling had gekocht. Nu toe aan een andere en na het zoeken op deze site de Pioneer DEH-2900mp gekocht. Goedkoop in tegenstelling tot de kwaliteit! Wat een radio. Wat uiterlijk betreft, is er misschien genoeg te upgraden en het menu had ook wat overzichtelijker kunnen zijn. Maar het gaat ten slotte om het geluid wat er uit komt. Nu ben ik geen audiofiel, maar heb toch graag een goed stukje muziek in de auto. En als je dan kijkt wat je krijgt voor je geld, helemaal TOP!Ik ben gelijk overtuigd, er komt geen ander merk meer in mijn auto!

George Kanakaris 24-08-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-2900MP

Fantastisch geluid , hoe hard het volume ook is , altijd blijft de klank zuiver.Met enkele goede boxen heb zelfs geen versterker nodig.Top!

Mr Ries 27-07-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-2900MP

Prima radio, tot nu toe, voor een schappelijke prijs.

Het geluid is goed naar eigen smaak instelbaar, je hebt veel instelmogelijkheden, gewoon bass en treble, maar ook een Eq en een aantal voorgeprogrammeerde instellingen zijn te kiezen.
2 loudness instellingen.

Het probleem van maar 30 nummers kunnen afluisteren heb ik niet, ik heb een MP3 cd gebrand en 4 mappen gebruikt, binnen 1 map zitten zelfs 63 nummers die gewoon op de tracklist staan.

De ID-tag wordt ook keurig op je display weergegeven, je kunt kiezen uit verschillende opties, uitvoerend arties, nummer, etc.

1 Ding was wel raar, toen ik de MP3 cd aan het beluisteren was ging de radio ineens uit!!!
Een druk op de aan knop bracht hem weer tot leven. Ik hoop niet dat dit vaker gebeurt.

Tealc80 20-04-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-2900MP

Radio geeft zalige geluidskwaliteit. De rode verlichting in combinatie met de witte letters op de display past perfect bij een zwart interieur met rode verlichting. Toestel speelt perfect cd's met mp3's op, en vooral snel. Overschakelen tussen radio en cd duurt mss één seconde. Afneembaar front is degelijk en komt stevig over.
Enigste nadelen die ik kan bedenken zijn:
- De shuffle modus is nogal vreemd. Zolang je da radio laat shuffelen is er niks aan de hand. Eens je manueel een ander nummer wilt kiest de radio gewoon het volgende, ipv terug random een nummer te kiezen.
- Overschakelen tussen radio en cd gebeurt door een druk op de volumeknop. Wanneer je tijdens het rijden je volumeaanpast kan het door hobbeligheid op de weg al eens voorkomen dat je per ongeluk op de toets drukt...

Verder dus een goed toestel voor degelijke prijs!

Andor2007 03-04-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-2900MP

Topradio ! Zeer goed geluid en prima bediening. Wilde een radio die ook MP3 afspeelt..deze is simpel en een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Peter Severijn 26-01-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-2900MP

Noodgedwongen moest ik op pad voor een nieuwe auto radio, nadat de cd-speler van mijn jvc het ruim binnen de twee jaar had begeven. Voor mij dus maar even geen jvc meer. Na een bezoekje aan deze site besloot ik voor een Pioneer te gaan.
Er zijn wat meer elektronieke apparaten kaduuk gegaan de afgelopen periode, dus mijn budget was niet super hoog.
Na prima voorlichting in de winkel, ging ik voor deze radio. Ik heb em nu een week in mijn Opel Corsaa-tje zitten.
Ik moet nog wat wennen aan de bediening. Alles zit op een andere plek, vandaar. Ik vind het ook niet allemaal super overzichtelijk. Wat ik vooral mis is om via de voorkeuze toetsen van de radio rechtstreeks de nummers op de cd te kunnen kiezen. Dit moet ik doen via het doorklikken van een toets.
Maar waar gaat het uiteindelijk om? Wat voor een geluid eruit komt! Dit is bij deze radio super. Ik wist niet wat ik hoorde de afgelopen dagen. Dat er zo'n mooi geluid uit mijn speakertjes kan komen.
Voor de prijs van deze radio levert het ding echt topkwaliteit geluid. Ik ben nu zelfs blij dat mijn oude radio de geest heeft gegeven!