Pioneer DEH-3900MP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-3900MP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J. Noppe 28-04-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

Na 12 jaar heb ik mijn oude radio (nog met slee) vervangen door deze Pioneer.
Een wereld van verschil, schitterd geluid en zeer makkelijk in bediening.

hermanria 15-02-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

hallo ik ben een paar dagen
in het bezit autoradio de pioneer
heh-3900mp en moet zeggen
dat het een goede radio is
mooie uitstraling mooi frontje
en simpele bediening
al met al een priema radio.

Max v R 28-12-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

Hij was binnen enkele minuten aangesloten. Hij werkte meteen perfect. Het geluid is bijzonder goed. Alle nummers klinken zuiver, en de bass is goed te regelen. Ook werkt mijn Ipod Nano (4gb) perfect met de radio. Kabeltje tussen aux-in en de Ipod, en hij werkt meteen perfect. Ik ben zeer tevreden over het apparaat, en ik raad hem dan ook aan iedereen aan. Zeker gezien de relatief lage prijs!

DrBobby 13-11-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

Ik had al een pioneer maar door de komst van een 2e auto die doorgeschoven en deze nieuwe gekocht. vorige pioneer doet het al 12 jaar zonder problemen en een prima geluid, deze installeren was een makkie. primma geluid zoals ik al verwacht had, vind Pioneer het beste geluid hebben, heb verschillende radio's beluisterd maar pioneer steekt er toch met kop en schouders bovenuit, ook qwa design een geweldig apparaat. gezien de prijs is dit de beste in de radio catagorie, mijn advies niet verder kijken en via internet eentje kopen !!!

erreper 05-07-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

Klinkt bijzonder goed voor het geld. Het geluid is strak, ruimtelijk en klinkt mooi zuiver en krachtig. Zeker een aanrader als je een zeer goede autoradio zoekt voor een schappelijk prijs.

mario_ned 11-04-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

leuk autoradio...prima bediening.....ik heb htt aan gesloten met een 200 watt verterker van clarion.....perfecte geluid.....mijn ipod kan ik makkelijk aansluiting aan de voorkant.......niets te wensen over

Arjen80 18-02-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

Goed geluid, mooi rustig uiterlijk met alle basismogelijkheden. ERG jammer is echter dat er geen att-knop op zit en dat je er niet voor kunt kiezen om mp3-tekst doorlopend te tonen. Om de volledige tekst van een nummer of de naam van een artiest moet je een knopje inhouden... Jammer dat dat zoveel moeite kost. Standaard een keer laten lopen kan toch ook...

SCH01 01-02-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-3900MP

na goede ervaring met pioneer deze autoradio/mp3 speler gekocht.ik ben zeer tevreden met deze radio genoeg mogelijkheden/instellingen om het geluid na eigen wens af te stellen.eenvoudig te bedienen en de centrale draaiknop met verschillende functies werkt perfect.cd met mp3 worden direct afgespeeld geen wachttijd dus geen verschil met gewoone cd.over de degelijkheid kan ik nog niets zeggen maar met mijn vorige pioneer nooit problemen gehad dus dat zal wel goed zijn.