Kenwood KDC-W3037A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-W3037A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

langetabbetje 10-01-2008
Geschreven voor: Kenwood KDC-W3037A

Een strak apparaatje voor relatief weinig centjes.Dat mensen klagen over het geluid ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van de luidsprekers want ik heb ook een andere veel duurdere radio aangesloten via de ISO en dat klonk net zo goed. Nadeel is dat de volumeknop te gevoelig is en vooral veel te klein voor wat hij moet doen,maar bij nader inzien is dat ook weer niet zo'n drama want als je er 10 seconden van af blijft gaat het ding weer gewoon terug naar zijn originele menufunctie.
Ik heb lang en hard gezocht naar een manier om de 'feature' tekst uit te zetten die automatisch gaat rollen over het scherm na een minuutje of wat. Iemand een suggestie?

Elipson 06-09-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W3037A

Dit is een fijne autoradio met een uitstekende geluidskwaliteit.
Heel goede radio-ontvangst met RDS en verkeersinfo, audiocd en MP3 weergave. En die MP3's klinken ook erg goed! Veel mogelijkheden, diverse menu's die op een verschillende manier moeten worden opgeroepen. Om alles te doorgronden is het wel noodzakelijk de gebruiksaanwijzing goed door te nemen. Niet alleen CD-R maar ook CD-RW wordt probleemloos –en redelijk snel- uitgelezen. CD-TEXT bij audiocd en MP3 is natuurlijk ook een groot voordeel, en kun je ook makkelijk als je zelf CD's bakt meebranden. Een nadeel is er echter ook: zeker in het begin gebeurt het vrij vaak dat indien je aan de volumeknop komt je ineens in het equalizermenu zit. En dat is niet alleen lastig; dat is als ontwerp gewoon stuitend dom. Toch een fijn apparaat, je krijgt absoluut waar voor je geld.