Kenwood KDC-W311

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-W311 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

JoostWP 17-08-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W311

Nu een tijdje in bezit en waardeer de mogelijkheden en geluid binnen de prijs - kwaliteitverhouding, is dus goed.
Irritant is dat inderdaad de linkerdraaiknop te gevoelig is. Vaak als je de volumeknop wil draaien word het ook onbedoeld ingedrukt en zit je in het equalizer menu.
Handleiding is ok en ook wel nodig om te raadplegen.
Voor de rest is het een voortreffelijke speler.

EvelineK 06-08-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W311

Ik heb deze radio nu een week en ben behoorlijk tevreden. Het geluid vind ik zeer mooi en je kan alles apart naar wens instellen.

Ik had eerst ook het probleem dat de zenders van de radio steeds opnieuw ingesteld moesten worden, je kan dat oplossen door de gele draad met de rode te verbinden.
Vergeet bij het uitstappen van de auto niet eerst de radio uit te zetten en dan het frontje eruit te halen anders blijft tie stroom trekken en heb je een zeer lege accu.

Het gebruiksgemak is een beetje puzzelen maar als je het 1 keer door hebt gaat het wel.

Vind de prijs/kwaliteit verhouding erg goed
Vormgeving ziet er strak en niet te opzichtig uit.

wilma4 26-05-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W311

Nu ca 3 maanden in bezit en hij bevalt prima! goed geluid, mooie kleuren van het display (blauw en rood). Het per ongeluk indrukken van functies herken ik wel (mn geluidsinstellingen), maar gebeurt zelden.

Klaas79 16-05-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W311

Een redelijke autoradio. Het geluid is goed, alleen de bediening vind ik wat omslachtig en niet echt intuitief. Bovendien druk ik vaak allerlei functies per ongeluk in.

Groot nadeel vind ik dat ik allerlei instellingen iedere keer weer opnieuw moet instellen, omdat ze weer op standaard staan. Ook irritant is het dat mp3 CD's niet doorgaan, waar je gebleven bent.

Aan de andere kant van een radio van dit bedrag kun je natuurlijk ook geen wonderen verwachten. Hij doet wat die moet doen en dat doet ie redelijk. Nu de Ipod eraan gehangen en dat werkt ook prima.

Mince 17-04-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W311

Prima autoradio. Ideaal om je telefoon op aan te sluiten (zonder bluetooth). Het geluid is ook uitstekend. Kenwood is ook een prima merk en heeft ook naam gemaakt in de audio wereld. En dat is te merken. Kortom qua prijs en kwaliteit verhouding een aanrader!

Zander 12-03-2007
Geschreven voor: Kenwood KDC-W311

Radio afgelopen week gekocht bij de winkel. Prijs - kwaliteitverhouding is m.i. goed. Radio en cd geven met gebruik van de equalizer een goed geluid.

Nadeel is dat de linkerdraaiknop errugh gevoelig is. Als je te snel bent en lichtelijk de knop aanraakt (duwt) en dan draait zit je gelijk in het equalizer menu.

Verder bevalt hij goed. Binnen enkele dagen zal ik de telefoon er ook op aansluiten.