Clarion FB278RBT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clarion FB278RBT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

JF Wedema 19-06-2008
Geschreven voor: Clarion FB278RBT

erg prettige radio, ik heb hem nu 6 maanden in gebruik en alles werkt gewoon goed.
de bluetooth verbinding is erg makkelijk hoewel ik 2 keer een storing erin had: het geluid kwam niet over de radio. oplossing was profiel verwijderen en opnieuw toevoegen.
ondanks mijn zeer positieve ervaringen met dit apparaat vind ik wel 3 dingen erg vervelend:
1 je kunt niet vooruit/achteruit spoelen in de mp3.
2 na een telefoon gesprek begint een nummer van het begin opnieuw, in tegen stelling tot wanneer je even de radio aanzet en dan weer terug gaat naar de SD kaart.
3 hij pakt alleen MP3, geen wma files

geluid is natuurlijk afhankelijk van de speakers en in een C1 ben ik beperkt tot 100mm speakers. ook is het uitklappen van het frontje wat lastiger in de C1 omdat de radio vrij ver achterover hangt in het dashboard.

de extrerne mic voor handsfree bellen was voor mij een vereiste en deze werkt erg goed (ik heb iig geen klachten van de andere bellers gehad). ook de kabel lengte van de mic is ruim voldoende.

hopelijk komt er een software/firmware update die het afspelen van de mp3 nog verbetert op de bovengenoemde punten.

iig ben ik overall erg tevreden

jos3114 09-06-2008
Geschreven voor: Clarion FB278RBT

Gezocht naar een radio, sd/mp3 met bluetooth,
gevonden de Calarion FB278RBT.
Geen verzendkosten bij de webwinkel.
Goede servis, lage prijs, geen verzendkosten, vakkundige hulp en snelle reactie bij vragen.
Bluetooth werkt perfect.
Goede geluidskwaliteit, goede radioontvangst ook bij ingeschoven antenne.
Eenbvoudige aansluiting (iso)
Na installatie eenvoudige bediening.
Meerdere Clarion radio's in mijn bezit. Zijn allen zeer degelijk. Bij deze zal het niet anders zijn