LG LAC-7800R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG LAC-7800R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Fabrom 25-01-2009
Geschreven voor: LG LAC-7800R

Zeer goede autoradio, goed geluid met verschillende instel mogelijkheden.
Bluetooth paren gaat snel en simpel.
Bellen gaat goed ,ben goed verstaanbaar.
Streamen van audio gaat ook goed, zelfs het geluid van de navigatie gaat over de speakers.
Mooie vormgeving met instelbare kleur rond de toetsen

Martin de Muis 06-09-2008
Geschreven voor: LG LAC-7800R

Mooie radio, die je kunt instellen op twee display-kleuren (blauw en rood). De bluetooth verbinding gaat vlekkeloos met mijn Nokia N95 8GB, het bellen gaat vlekkeloos en ondanks dat de microfoon ingebouwd zit ben je heel goed verstaanbaar. Bluetooth streaming werkt ook erg goed. De USB/AUX heb ik nog niet uitgeprobeerd maar die werkt volgens mij ook wel. De CD speler maakt een beetje lawaai bij het inschakelen of uitschakelen, wat je bij een Pioneer dus niet hebt. Verder is het geluid wel mooi maar evenals bij Pioneer kun je lang zoveel niet instellen. Het telefoonboek oversturen naar de radio gaat niet omdat mijn telefoon die functie niet ondersteund, wat erg jammer is. En wat een groot nadeel is is de constructie van de sierrand, die wordt wel zodanig vastgeklikt dat je hem niet los kunt halen zonder dat de plastic haakjes eraf breken! Ik ben alleen van Pioneer naar LG gegaan dus dat moet even voor het gevoel wennen. De LG is nét niet helemaal dat wat Pioneer wel is, maar de radio is verder heel erg goed en doet precies wat hij moet doen. Zoals gezegd bij Pioneer kun je veel instellen qua audio maar bij de LG kan dat niet en hoeft dat niet want het geluid is wel heel erg mooi. Kortom een goede radio voor een hele leuke prijs!