Pioneer DEH-4200SD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-4200SD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Martijn_j 02-10-2010
Geschreven voor: Pioneer DEH-4200SD

Goede tip van de + en -, werkt nu perfect. Mooi geluid en veel mogelijkheden o.a. door de sd - geen cd meer nodig.

Toin 04-05-2010
Geschreven voor: Pioneer DEH-4200SD

De goede dingen van deze autoradio staan in de andere reviews :).

Negatief vind ik de volumeknop, deze had meer moeten uitsteken. Je hebt nu te weinig grip. Misschien dat een passend elastiekje helpt....

Verder is het bijzonder irritant dat je bij de bediening met je hand voor de display zit. Met name in het begin als je nog veel met de instellingen bezig bent. Zou dit komen doordat Jappen de radio met de linkerhand bedienen?

Als laatste punt: het frontpaneel gaat er lastig in en uit.

Wat minder glimmen zou ik ook niet erg vinden.

Al met al klinkt dit wellicht negatief maar, ik ben er erg blij mee.

Reviewer23 30-04-2010
Geschreven voor: Pioneer DEH-4200SD

Heb de radio nu een paar dagen in het bezit en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Veel afspeelmogelijkheden maar toch de mogelijkheid om er een CD-tje in te proppen. De SD-kaart optie is erg goed geïmplementeerd; grotere kaarten zijn geen probleem en na het weer opnieuw inschakelen wordt het afspelen precies opgepakt waar het nummer eerder stopte ipv dat het nummer opnieuw begint. Verder klinkt hij duidelijk beter dan m'n oude Philips. Ook heeft hij veel nuttige (!) instelmogelijkheden waaronder een afzonderlijk per bron in te stellen 5 bands equalizer plus een overall setting, een mogelijkheid om de niveaus van alle bronnen te matchen en de optie op de 2 achterkanalen om te zetten naar een subwoofer-sturing.

Positief:

Prijs/kwaliteit
Geluidskwaliteit
Mogelijkheden
SD implementatie

Negatief:

Glimmend frontje
Loudness optie (te) diep in menu

DavyMenge 21-04-2010
Geschreven voor: Pioneer DEH-4200SD

Gisteren binnen gekregen, vandaag ingebouwd. Helemaal tevreden over het apparaat en de opties.

Geluidsinstellingen zijn super, helemaal in combinatie met een subwoofer. Ik vindt de bediening degelijk en stevig zat voor een draaiknop met zoveel functies. Persoonlijk vindt ik het menu niet storend zoals eerder aangegeven werd. Voor mij intuitief en makkelijk te begrijpen.

Ik heb een Ipod in de auto en deze is gewoon via de USB aansluiting aan te sluiten. De Ipod laadt netjes op. Verder krijg je een Pioneer logo op je Ipod en is de Ipod helemaal met de radioknoppen te bedienen en de titels komen netjes op het scherm.

Prima koop!

Digicor 28-03-2010
Geschreven voor: Pioneer DEH-4200SD

Dit toestel heb ik ontvangen nadat mijn 4100sd kuren kreeg.
Het frontpaneel was niet in orde. Met dit toestel ben ik zeer tevreden. Het geluid is erg goed. Met een subwoofer erbij is het fantastisch. Over de bediening ben ik wat minder te spreken.Er zitten veel functies onder de shuttleknop. Om instellingen te verrichten moet je soms veel stappen nemen om te komen waar je wilt zijn.De knop is ook erg gevoelig (het indrukken in het midden, zeg maar de enter), zodat je snel iets anders krijgt dan je wilt.
Tijdens het rijden is dit zeer hinderlijk,vooral als je bijvoorbeeld het geluid wilt instellen. Hij had ook wel iets hoger gemogen. Als je de volume wilt regelen, moet je dat echt met je vingertoppen doen.
Verder is het een goed apparaat. De SD kaart is iedeaal en het kiezen van de nummers gaat net als op de USB lekker snel. Er zit ook een geheugenfunctie in, dus gaat de volgende keer verder waar ie gebleven is.

galant 29-01-2010
Geschreven voor: Pioneer DEH-4200SD

Heb dit toestel vandaag gemonteerd.
Wat een design !!!
Het geluid is kristalhelder.
Wat een mogelijkheden !!!!
T.o.v. van zijn voorganger de
4100 sd is de 4200 nog fraaier
Het geluid is al geweldig, en moet nog fijn-afstemmen !!
Dit is / wordt weer zo'n Top-
product van Pioneer.
Met al zijn mogelijkheden en
prijsstelling een absolute aanrader !!!