Sony CDX-GT35U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony CDX-GT35U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rethorst 19-10-2010
Geschreven voor: Sony CDX-GT35U

"t is nog een beetje vroeg, maar de eerste indrukken van dit apparaat zijn goed te noemen. Geluidskwaliteit is goed. Als je een paar goede(minimaal 2-weg)speakers hebt kom je een heel eind zonder een extra versterker.Lage tonen versterkt deze sony erg goed. Mogelijkheden zijn legio. Je kunt namelijk ook vanaf de radio het geluid van je extra versterker aanpassen.Met een CD ingang,USB en Aux kan je alle kanten uit.Hij is volgens de fabrikant niet Ipod ready, maar in de winkel uitgeprobeert en hij las wel de Ipod. Het probleem zit 'm blijkbaar in de software van de I-tunes die niet in de radio zit. Gebruiksgemak is voor een leek onvoldoende. Ook met 't boekje erbij blijft het een beetje puzzelen.De grote "search"knop maakt wel een heleboel goed omdat je snel naar bepaald functies kan. Vormgeving is goed. Alleen had voor wat mij betreft de "seek" knopjes iets meer naar voren gekunt. Degelijkheid krijgt een ruime voldoende. Alleen had de fabrikant wel een kokertje kunnen meeleveren voor je afneembaar front, want zonder is ie wel wat kwetsbaarder. De kleur van het display is niet aan te passen. Alleen dimmen kan en je hebt maar één regel die wel duidelijk en goed leesbaar is. Kortom: geen slechte aankoop.