JVC KD-R711

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R711 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Dhr_J-W 23-05-2011
Geschreven voor: JVC KD-R711

Deze JVC 20-05-11 aangeschaft, eerlijk gezegd alleen maar omdat de andere 2 modellen die ik op het oog had (Sony MEX bt2800/2900 en Pioneer DEH-7300bt) uitverkocht waren en laat me direct zeggen dat ik allerminst teleurgesteld ben met de aankoop!
Aansluiten was gemakkelijk, ik ben helemaal niet handig en ik heb het zonder hulp zelf kunnen doen. Klein minpuntje was wel dat de bluetooth optie niet ingebouwd is, maar aangezien ik maar 1 van de 2 usb poorten in gebruik heb, heb ik deze aangesloten op de usb aan de achterzijde en een beetje weggestopt achter het dashbord. Ik vind het ook erg fijn dat de JVC automatisch verbinding maakt met mijn telefoon zodra hij aan staat.
Instellen was even wennen, maar na ongeveer 10 minuutjes had ik hem door en ging het vlot. De text op het display is duidelijk.
Geluidskwaliteit is zeer goed, veel beter dan mijn vorige autoradio, ontvangst is erg goed en de afstandsbediening is klein maar stijlvol, alhoewel een klein beetje grotere en misschien wat meer toetsen wel gewenster zou zijn.
Verder kan ik tot nu toe geen enkele echt grote nadelen opnoemen.
Ik ben nog niet gebeld, dus over de carkit-functie (verstaanbaarheid van bellende persoon, kwaliteit van microfoon, mute functie van radio tijdens bellen) kan ik nog geen oordeel vellen.

Joeperman 04-05-2011
Geschreven voor: JVC KD-R711

Geluid is goed, ik zou niet weten hoe het beter moest. Mijn boxen zijn wel redelijk slecht dus daar zou ik een verschil al niet mee horen.

Toen ik hem kocht dacht ik dat het gebruiksgemak niet zo heel goed ging zijn omdat er weinig knopjes op zitten. In de praktijk blijkt het allemaal toch erg makkelijk te werken! Toch mis ik wel enkele extra "sneltoetsen" naar functies die ik weleens gebruik.

Paulus2009 16-01-2011
Geschreven voor: JVC KD-R711

Dit is nu mijn 4e JVC autoradio. Ik ben eigenlijk best een JVC fan. Super prijs/kwaliteit verhouding en een erg goed geluid.

Hij valt me een beetje tegen. Misschien heb ik gewoon pech, maar op alle fronten doet ie het gewoon niet goed. Carkit werkt niet (mensen kunnen me niet verstaan, terwijl de microfoon toch goed is aangesloten), Iphone: Ik kan niet eevnoudig naar een volgend album skippen (moet omslachtig via het menu, niet met een druk op de knop). Geluid via Iphone stoort (veel "spetters" die lijken op ouderwetse "drop outs" van een cassette bandje). Ook kabel wisselen hielp niet. Zit dus in de JVC want via mijn home installatie is het geluid goed...

Al met al kost het ding me veel te veel tijd om dit allemaal opgelost te krijgen. Jammer... zoals gezegd, misschien is het gewoon pech en is het wel op te lossen....

mkmi 16-09-2010

Prima radio

Pluspunten:
Er is heel veel mogelijk.
Bluetooth werkt prima

Minpunten:
Losse microfoon maakt installatie moeilijker.

mistco 17-08-2010
Geschreven voor: JVC KD-R711

Ik heb onlangs, na grondig vooronderzoek, de JVC KD-R711 gekocht.

Ik heb hier zeker geen spijt van.

Pluspunten:

- Bluetooth carkit werkt uitstekend. De meeste bellers hebben niet eens door dat ik in de auto zit. Daarnaas kan je bladeren door je laatst gebelde nummers of bijvoorbeeld je telefoonboek.

- De verschillende mogelijkheden om muziek af te spelen werken prima (bluetooth, cd, radio, usb, aux in etc)

- Het geluid is naar mijn idee zeer goed en dat bij standaard boxjes.

Minpunten:

Ik zou zo 1,2,3 geen minpunt kunnen bedenken. Deze radio is natuurlijk niet perfect, maar mede door goed werkende bluetooth carkit mogelijkheid voor een bedrag van rond de 140 euro een prima aankoop