Lenco CS-321

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco CS-321 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

cooperjan 24-12-2011
Geschreven voor: Lenco CS-321

Hij zit nu zo.n anerhalf jaar in de auto van mijn vrouw,en hij doet nog steeds wat er gevraagd wordt.USB enz. Prima voor die prijs.Daarom krijgt hij van mij al een 10 enkel al om de prijs die gezien de euro /gulden goed is.Oftwel zoals het eigenlijk met alles zou moeten zijn.Zo krijg je weer een idee dat we onze gulden niet voor niets hebben weggedaan.Weet u het nog.2gulden en 20cent moesten we neertellen voor zo'n euro muntje.We vergeten snel.....
Lenco ooit de pickup leverancier ,Top!!

Paul104 05-03-2011
Geschreven voor: Lenco CS-321

Aardige radio met SD ingang, USB en aux voor weinig geld. CD's met krassen zijn verleden tijd.

Kwam na aankoop erachter dat er geen afneembaar front op zit wat wel jammer is als je in een stad woont waar al 2x mijn autoradio is gestolen.

Mijn mp3 speler vorige week voor het eerst aangesloten maar deze is na 10 sec opgeblazen en ook het display van de radio is nu stuk. Dit kan ook aan de mp3 speler gelegen hebben. Ik raad sowieso SD kaartjes aan want die zijn veel handiger.

1Gert231 15-11-2010
Geschreven voor: Lenco CS-321

Erg Leuke radio. Handig ingebruik,prijs gunstig, speeld MP3 op Usb en SD kaartjes af.
Helaas voor de 2e maal in een half jaar defekt gegaan.
Ik wacht nu op reparatie.

Alisha20 03-10-2010
Geschreven voor: Lenco CS-321

Leuke autoradio voor een leuke prijs.
Nu een paar dagen in bezit, bevalt prima.
Snelle inbouw.
USB werkt perfekt speelt moeiteloos de mp3's af, zodra stick in radio geplaatst wordt, schakeld hij meteen over op MP3 functie.Bedieningsgemak uitstekend.
Kan ook nog een externe Ipod of MP3 speler aansluiten op de aux ingang. Kortom prijs/kwaliteit super!!

PS1000 24-07-2010
Geschreven voor: Lenco CS-321

In eerste instantie erg blij met deze autoradio. Goed geluid, overzichtelijke bediening.
Na slechts 10 km rijden werd het echter stil.... Radio kapot.
Gelukkig gebeurde dit binnen de omruiltermijn van 14 dagen, zodat we zonder discussie ons geld terug kregen. Uiteindelijk toch maar gekozen voor een (dubbel zo dure) Kenwood, met een nog mooier geluid!

Ewout22 18-06-2010

een hele goeie radio.
is heel er stevig (er is een grote accu op gevallen en hij doet het nog steeds). ziet er goed uit, alles doet het prima geen problemen mee gahd sinds ik hem heb. samengevat: een hele goeie radio voor die prijs.