Kenwood KDC-315R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kenwood KDC-315R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

richricky 23-10-2011
Geschreven voor: Kenwood KDC-315R

Erg goede en mooie radio voor deze prijs, hij beschikt over de functies die je nodig hebt zoals mp3, rca uitgang, equalizer voor treble en mid en bass, aux ingang, 3 standen bassboost en nog meer mogelijkheden. Meer dan dat heb je eigenlijk niet nodig tenzij je een professionele installatie in je auto hebt zitten maar dan denk ik dat deze radio er nog steeds goed mee weg komt. Wel jammer dat er geen usb of sd aansluiting op zit, dan zou hij helemaal perfect zijn. De knoppen voelen erg degelijk aan vind ik en vergeleken met sommige Pioneers van deze prijsklasse dan zou ik voor deze Kenwood gaan en gelukkig heeft hij niet zoals Pioneer een multiedraaiknop die alleen maar gammel aanvoelt tijdens bedienen en dat je iets anders drukt dan wat je wilde maar hij heeft gewoon de oudewetse menu bediening. Voor €55 (MM) is dit een erg goede keuze!