Kiddy Comfort Pro Grey zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kiddy Comfort Pro Grey zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kosa 17-09-2009

Onze kleine zit prima in dit stoeltje (hij zit er in sinds hij 10 maanden is). Op vakantie hadden we een normaal autostoeltje en dan moet ik zeggen dat dat toch wel een stuk makkelijker is met vastzetten van de kleine. Met verplaatsen van de stoel is de kiddy echter weer veel makkelijker.
Wel heb ik ook het probleem dat de gordel er maar net omheen past.
Met het blok heeft de kleine geen problemen, is zelfs makkelijk omdat dingen die hij laat vallen makkelijker te pakken zijn voor hem.

debdus 10-04-2009

Ik heb in 2008 het stoeltje gekocht, was er erg tevreden mee. Mijn dochter sliep er heerlijk en nog steeds nu met 18 maanden, maar ik merk wel dat ze die beugel/het opvangkussen niet meer prettig vindt. Ze is nog te jong om hem vast te maken met alleen de gordel...

Yolanda_ Arjan 01-07-2008

Wij hebben in 2007 de Infinity Pro voor onze oudste gekocht. Hij gaat nu over naar de Comfort pro, dan kan de jongste in de infinity. Beide stoeltjes bevallen goed. Fijne stof, goed schoon te maken. Ze zitten er prima in. Ook de slaapstand is goed. Ze liggen lekker met hun hoofd tussen de steunen.
Qua veiligheid lijkt het ons ook veel beter. Het vangkussen op hun buik geeft een evenwichtige belasting op het bovenlichaam in geval van een ongeluk. Terwijl bij gordels het bovenlichaam tegengehouden wordt en er vooral belasting op het hoofd en de nek is.
Wat ons betreft een goed ontwerp voor een prima prijs! Wij hebben bij de stoeltjes overigens besteld vis de duitse makers. Dat scheelt enorm.