Kiddy Infinity Pro Blue blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kiddy Infinity Pro Blue blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

TJEKKERS 11-05-2011

we hebben deze stoel na een half jaar weer verkocht. Hij zou volgens verschillende testen het beste autostoeltje zijn, alleen niet voor kleine ondernemende kindjes!

Ons zoontje duwde voortdurend het voorzetkussen weg, ik heb tig keer onderweg moeten stoppen om hem opnieuw vast te zetten. Levensgevaarlijk natuurlijk! Nu al 1,5 jaar een Romer King waar hij zich met geen mogelijkheid uit kan wurmen. Dus voor onze tweede zoon zeker weer een Romer King!

Charlotka 19-04-2011

Gemakkelijk in gebruik, maar bij een boze bui duwt onze zoon van 1 jaar en 3 maanden het voorzetkussen weg en zo belandt hij op de grond. We hebben de Kiddy Infinity Pro pas een paar weken, maar mocht onze zoon iedere keer het voorzetkussen wegduwen, dan moeten we wel een andere stoel kopen. Erg jammer, want in het algemeen een veilige en goed geprijsde autostoel. Wij hebben hem trouwens ook via een Duitse website gekocht.

Mooiekraai 08-04-2010

Voor onze eerste zoon hebben we de Kiddy gekocht ivm goede test resultaten. Vol lof waren we toen over dit autostoeltje. Nu bij onze tweede herkennen we alle eigenaardigheden die ook bij andere reviews staan, onderuitzakken, wegduwen van het voorzetkussen, geen zin hebben om in de auto te zitten, etc. We hebben besloten, ook in verband met het kapot gaan vh voorzetkussen, hem weg te doen. Erg goede stoel dus, maar je kind moet hem wel duiden.

Judith78 23-01-2009

Onze Noah van 1 jaar was uit de Maxi Cosi gegroeid en toen hebben we (na o.a. hier gekeken te hebben) via een Duitse leverancier een Kiddy gekocht.
Ze moest altijd al huilen als ze de auto in het vizier kreeg, zo'n hekel had ze aan het half-liggend achteruit rijden in de M.C. Met de Kiddy heeft ze geen problemen. Ze kan lekker naar buiten en naar ons kijken en met de speeltjes rommelen die erop zitten.
De stoel is superveilig en ook nog eens veel gemakkelijker en logischer vast te zetten dan de M.C.
We zijn er met z'n drieën erg tevreden mee.

Yolanda_ Arjan 01-07-2008

Wij hebben in 2007 de Infinity Pro voor onze oudste gekocht. Hij gaat nu over naar de Comfort pro, dan kan de jongste in de infinity. Beide stoeltjes bevallen goed. Fijne stof, goed schoon te maken. Ze zitten er prima in. Ook de slaapstand is goed. Ze liggen lekker met hun hoofd tussen de steunen.
Qua veiligheid lijkt het ons ook veel beter. Het vangkussen op hun buik geeft een evenwichtige belasting op het bovenlichaam in geval van een ongeluk. Terwijl bij gordels het bovenlichaam tegengehouden wordt en er vooral belasting op het hoofd en de nek is.
Wat ons betreft een goed ontwerp voor een prima prijs! Wij hebben bij de stoeltjes overigens besteld vis de duitse makers. Dat scheelt enorm.